158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wartości - konteksty aksjologiczne i empiryczne Wartości - ustalenia definicyjne Rozumienie wartości w ujęciu Maxa Schelera Sposoby badania wartości Znaczenie wartości w procesie wychowania Przegląd badań poświęconych problematyce wartości preferowanych przez młodzież Postawy wobec osób z niepełnosprawnością ruchową Postawy - ustalenia terminologiczne Mechanizmy powstawania postaw Związek wartości i postaw . Niepełnosprawność ruchowa - charakterystyka zjawiska . Modele niepełnosprawności Niepełnosprawność ruchowa —w świetle ustaleń definicyjnych i empirycznych . Charakterystyka postaw wobec osób z niepełnosprawnością ruchową Czynniki kształtujące postawy wobec osób z niepełnosprawnością ruchową Wiedza na temat niepełnosprawności ruchowej . Percepcja postaw rodziców wobec osób z niepełnosprawnością ruchową Siła relacji interpersonalnej z osobami z niepełnosprawnością ruchową Sposoby pomiaru postaw wobec osób z niepełnosprawnościami Badania nad postawami młodzieży wobec osób z niepełnosprawnością ruchową Część II. Wartości preferowane przez uczniów szkół ponadgimnazjalnych i ich postawy wobec osób z niepełnosprawnością ruchową w świetle badań własnych Skala Wartości Schelerowskich (SWS) . Skala Postaw Młodzieży Wobec Osób z Niepełnosprawnością Ruchową . Test badający wiedzę młodzieży na temat niepełnosprawności ruchowej . Skala „Moja rodzina a niepełnosprawność ruchowa". . Kwestionariusz Siły Relacji Interpersonalnej (KSRI) . Preferencje wartości i ich zróżnicowanie Wartości - charakterystyka zmiennej Zróżnicowanie preferencji wartości . Postawy wobec osób z niepełnosprawnością ruchową wśród badanych uczniów szkół ponadgimnazjalnych i ich zróżnicowanie Postawy - charakterystyka zmiennej . Zróżnicowanie postaw wobec osób z niepełnosprawnością ruchową w badanej grupie Charakterystyka czynników kształtujących postawy Wiedza młodzieży na temat niepełnosprawności ruchowej- charakterystyka zmiennej . Percepcja i ocena postaw rodziców wobec osób z niepełnosprawnością ruchową - charakterystyka zmiennych Siła relacji interpersonalnej młodzieży z osobami z niepełnosprawnością ruchową - charakterystyka zmiennej Związek postaw uczniów szkół ponadgimnazjalnych wobec osób z niepełnosprawnością ruchową z czynnikami kształtującymi postawy . Związek wartości preferowanych przez uczniów szkół ponadgimnazjalnych i ich postaw wobec osób z niepełnosprawnością ruchową.
Sygnatura czytelni BWF: V B 45
Status dostępności:
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8356 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 211-221. Indeks.
Uwaga dotycząca języka
Streszczenie w języku angielskim.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności