156789
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Ekonomia)
Wiedza i zarządzanie wiedzą Ujęcia definicyjne, cechy wiedzy Klasyfikacja wiedzy Wiedza elementem kapitału intelektuaInego organizacji Modele zarządzania wiedzą Procesowe zarządzanie wiedzą Pomiar i wycena zasobów Korzyści wynikające z zarządzania wiedzą Charakterystyka zespołów pracowniczych Miejsce grup w organizacji Zespół pracowniczy - pełnione role i zachowania Rodzaje zespołów Etapy rozwoju zespołów pracowniczych Zagrożenia w pracy zespołowej Determinanty funkcjonowania organizacji zespołów wiedzy organizacje zespołów wiedzy, pracownicy wiedzy - aspekty definicyjne Lider w organizacjach zespołów wiedzy - zadania i wyzwania Źródła powstawania konfliktów Praca zdalna warunkiem działania zespołów wiedzy Wirtualizacja pracy zespołów Czynniki rozwoju organizacji zespołów wiedzy Koncepcja empowermentu źródłem wzmocnienia zespołów Zespołowe uczenie się Specyfika i znaczenie talentów w organizacji Sztuka zarządzania ta lenta m i' Rozwój pracowników Nowoczesne formy organizacyjne Wykorzystujące zespoły wiedzy organizacje turkusowe - zespoły samozarządzające się Organizacje wirtualne organizacje uczące się Organizacje sieciowe
Sygnatura czytelni BMW: VI E 269
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E 6049 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148200 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach [131]-140.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla przedstawicieli nauki i dydaktyki oraz studentów szkół wyższych w szczególności kierunków: zarządzanie, ekonomia, marketing, jak również praktyków.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności