158722
Książka
W koszyku
(Monografia / Politechnika Śląska ; 757)
4.1.Terminale lotnicze - podsumowanie wiedzy 4.2.Parametryzacja - projektowanie generatywne 4.3.Akty prawne i podmioty rynku usług lotniczych II.TERMINAL PASAŻERSKI W PORCIE LOTNICZYM 1.Koncepcje obsługi samolotów w strefach płyt postojowych i ich wpływ na kształtowanie formy terminala 1.1.Wariant prosty 1.2.Wariant liniowy 1.3.Wariant otwarty 1.4.Wariant pirsowy 1.5.Wariant satelitarny 1.6.Wariant hybrydowy 1.7.Typy wyjść na stanowiska płyt postojowych 2.Układy przestrzenne terminali lotniczych 3.Metody szacowania wielkości terminali III.PRZEPUSTOWOŚĆ JAKO PODSTAWA PROGRAMOWANIA WIELKOŚCI STREF FUNKCJONALNYCH TERMINALA 1.Przepustowość portu lotniczego 2.Gromadzenie danych w porcie lotniczym - dostępność informacji 2.1.Dane statystyczne 2.2.Miesiąc szczytu przewozowego w porcie lotniczym 2.3.Typowanie dnia szczytu przewozowego 2.4.Analizy danych 3.Gromadzenie informacji w trakcie obserwacji i wywiadów 4.Procesy poprzedzające fazę projektowania 4.1.Metody projektowania bazujące na przepustowości 4.2.Wytyczne projektowe elementów składowych stref obsługi pasażerów 5.Procesy obsługowe 5.1.Użytkownicy terminali 5.2.Pasażer na lotnisku 5.3.Bagaże 6.Zasady projektowania stref obsługi pasażerów w terminalu lotniczym IV. ALGORYTM JAKO NARZĘDZIE EKSPERYMENTU 1.Założenia wstępne do powstania algorytmu 1.1.Założenia kubaturowe - typ terminala 1.2.Port lotniczy - case study - ilość, jakość i dostępność danych 2.Opis modułów algorytmu 2.1. Wybór modelu obliczeniowego powierzchni całkowitej terminala 3.Założenia do parametryzacji kubatury budynku terminala 3.1.Działka 3.2.Liczba kondygnacji 3.3.Głębokości stref funkcjonalnych 3.4.Wielkość geometrii hali 3.5.Powłoka i jej reprezentacje 3.6.Typy samolotów 3.7.Strefy i szacowanie ich wielkości po stronie odlotów 3.8.Strefy po stronie przylotów i szacowanie ich wielkości 3.9.Szacowanie powierzchni pirsów - „Recurent Space" 4.Prace symulacyjne z wykorzystaniem algorytmu 4.1.Dane statystyczne jako podstawa prognoz rozwoju rynku i zmian zapotrzebowania na infrastrukturę portów lotniczych 4.2.Testy symulacyjne z wykorzystaniem algorytmu 4.3.Porównanie wyników 4.4.Kraków 4.5.Gdańsk 4.6.Katowice Załącznik A - listy kontrolne do gromadzenia danych w portach lotniczych Załącznik B - wyniki obliczeń pośrednich do symulacji porównawczych
Sygnatura czytelni BWB: VII G 95
Sygnatura czytelni BMW: XI D 210(757)
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka WB
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B 5207 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148206 N (1 egz.)
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148368 E N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach [220]-227.
Uwaga dotycząca języka
Streszczenie i spis treści również w języku angielskim.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności