158664
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rozprawy Naukowe / Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej, ISSN 1643-983X ; nr 60)
Stan wiedzy Przegląd systemów zasilania silników Common Rail Sterowanie układów zasilania typu Common Rail Wpływ strategii wielokrotnego wtrysku na hałas, emisję i zużycie paliwa Układ stanowiska i aparatura pomiarowa Stanowisko badawcze Aparatura pomiarowa Laboratoryjny sterownik układu Common Rail Opis sterownika Badania nad doborem parametrów pracy sterownika Podsumowanie i spostrzeżenia wynikające z przygotowania stanowiska badawczego Badania różnych strategii wtrysku Cel, zakres i przebieg badań silnika przy podziale dawki paliwa Analiza wpływu podziału dawki paliwa na parametry procesu spalania Program numeryczny do analizy procesu spalania Analiza wyników obliczeń numerycznych Analiza wpływu podziału dawki paliwa na parametry ekologiczne Analiza wpływu podziału dawki paliwa na skład spalin i zadymienie Analiza wpływu podziału dawki paliwa na poziom ciśnienia akustycznego (hałas) Wnioski z badań i obliczeń numerycznych wpływu strategii sterowania dawką paliwa na parametry procesu spalania Modelowanie i badania symulacyjne silnika z podziałem dawki paliwa Założenia przyjęte w modelu Podstawowe równania modelu Program symulacyjny pracy silnika z podziałem dawki paliwa Wyniki obliczeń symulacyjnych Wnioski z obliczeń symulacyjnych procesu spalania Analiza wieloparametrowa charakterystyki wtrysku paliwa Dobór parametrów pracy silnika charakterystycznych dla testu jezdnego NEDC Wnioski z badań charakterystyki wtrysku paliwa
Sygnatura czytelni BMW: VIII I 246(60)
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M 14808 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 141-148.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności