158660
Książka
W koszyku
Zarządzanie cenami / Hermann Simon, Martin Fassnacht. - Wydanie 1. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019. - XIV, 451, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 29 cm.
Podstawy zarządzania cenami Zysk i cena Definicja ceny Cena i zarządzanie. Cena jako narzędzie marketingu Zrozumienie roli ceny Zarządzanie cenami jako proces Źródła wiedzy na temat zarządzania cenami Zarządzanie cenami i prawo Aktualne kierunki w zarządzaniu cenami Strategia ceny Zarządzanie cenami i wartość dla właścicieli Wartość i cena Pozycjonowanie Sposób działania Pozycje cenowe Luksusowa pozycja cenowa Pozycja cenowa premium Średnia pozycja cenowa Niska pozycja cenowa Ultraniska pozycja cenowa Dynamika pozycjonowania cenowego Analiza: ekonomia ceny Analiza informacji ważnych dla ceny Ustalanie cen metodą koszt plus Klienci Konkurencja Krzywa popytu Klasyfikacja i znaczenie krzywej popytu Krzywa popytu i elastyczność cenowa Inne formy krzywej p o p y tu Dane empiryczne dotyczące elastyczności cenowej Empiryczne wyznaczanie krzywej popytu Wywiady Obserwacje Podsumowanie narzędzi Analiza: psychologia c e n y C en y optymalne dynamicznie Czynniki warunkujące ceny optymalne dynamicznie Dynamiczna funkcja celu Dynamiczna funkcja popytu Dynamiczna funkcja kosztów Dynamiczna optymalizacja ccn . Procedury pomocnicze w dynamicznym zarządzaniu cenami Ilościowo uzasadnione dynamiczne decyzje cenowe Dynamiczne decyzje cenowe i marketing relacji Zarządzanie cenami i warunki ramowe Cena i podatki Skutki podatkowe po stronie odbiorców Skutki oddziaływania podatków po stronie oferenta Taktyczne rozważania o podatkach i cenach Cena i inflacja Międzynarodowe zarządzanie cenami Problemy i praktyki Ceny a kurs walut Import równoległy Cena i interwencje państwa Zagadnienia realizacji w otoczeniu międzynarodowym R e a liz a c ja Podział odpowiedzialności w zarządzaniu cenami Definiowanie zadań Umiejscowienie kompetencji do decydowania o polityce cenowej Struktura organizacji i procesy organizacyjne związane z cenami Rola dyrektora generalnego Rola sił sprzedaży Cenowa decyzyjność sił sprzedażowych działających w terenie Systemy motywacyjne zorientowane na c e n ę Komunikowanie cen Komunikowanie cen na zewnątrz Wewnętrzna komunikacja c e n Kontroling cenowy Zadania kontrolingu cenowego Wymogi informatyczne Narzędzia kontrolingu cenowego Zarządzanie cenami na rynku dóbr konsumpcyjnych Wertykalne zarządzanie c e n am i Producent ustala cenę zbytu producenta i cenę detaliczną Tradycyjna psychologia c e n y Cena a efekt prestiżu Paradoks Giffena Cena jako wyznacznik jakości Wyjątki Behawioralne wyznaczanie c e n y Podstawy teoretyczne Efekty towarzyszące behawioralnemu wyznaczaniu cen Neuropricing Decyzja: Ceny jednowymiarowe Klasyfikacja jednowymiarowych metod ustalania c c n Jednoczynnikowc metody ustalania c e n Ustalanie cen metodą koszt p l u s Polityka cen zorientowana na konkurencję Wicloczynnikowe metody ustalania ccn Rachunek marży brutto Systemy wspomagania d e c y z ji Matematyczna optymalizacja ccn Optymalizacja ceny w warunkach oligopolu Hipotezy reakcji w oligopolu Decyzja: Ceny wielowymiarowe Różnicowanie c en Segmentacja rynku jako podstawa różnicowania c e n Teoretyczne podstawy różnicowania c e n Realizacja różnicowania c e n Decyzje cenowe obejmujące wiele produktów Decyzje cenowe dla linii produktów Wiązanie c e n Producent określa wyłącznie cenę zbytu p ro d u cen ta Producent i handel działają wspólnie na rzecz maksymalizacji zysku Wielokanałowe zarządzanie cenami Zarządzanie cenami na rynku dóbr industrialnych Analiza Decyzja Ustalanie ceny ukierunkowane na użyteczność Metody kalkulacyjne A u k c je ! R e a liz a c ja Negocjacje c e n ow e Umowy cenowe i klauzule zabezpieczenia c e n y Zarządzanie cenami w sektorze usług Analiza Informacje dotyczące przedsiębiorstwa Informacje dotyczące klientów Informacje dotyczące konkurencji Decyzja Procedury przybliżone Różnicowanie cen w sektorze usług Yield management R e a liz a c ja Realizacja zróżnicowanych cen Ceny stałe lub ceny zależne od konkretnej sytuacji Komunikowanie c c n Zarządzanie cenami w handlu Strategia Pozycjonowanie cenowe Wizerunek cenowy Analiza Informacje dotyczące przedsiębiorstwa Informacje dotyczące klientów Informacje dotyczące konkurencji D e cy z ja Określanie przedziałów cenowych Decyzje cenowe dotyczące pojedynczych artykułów Decyzja cenowa i sprzężenie asortymentowe Decyzje przy promocjach cenowych R e a liz a c ja Innowacje w zarządzaniu cenami Innowacje cenowe: trochę historii Zmiana krzywej popytu za sprawą zwiększonej przejrzystości Innowacyjne modele cenowe Jednorazowe opłaty stałe Model freemium Interaktywne modele cenowe Opłata za wykorzystanie Nowe miary c en ow e Dwustronne systemy cenowe Ceny ujemne Zerowe koszty krańcowe i sharing cconomy Innowacyjne systemy płatności
Sygnatura czytelni BMW: VI D 56 @
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148339 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6058 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Preismanagement
Uwaga ogólna
Na 4 stronie okładki: wydanie 4 opracowane i zaktualizowane - dotyczy wydania oryginalnego.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia przy rozdziałach.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów, naukowców, przedsiębiorców i menażerów.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności