158660
Książka
W koszyku
(Onepress)
Rozdział 1. Współczesny wymiar reputacji 13 Czynniki wzmacniające znaczenie reputacji 19 Demokratyzacja wizerunku 19 Bezpośrednia nieformalna komunikacja 21 Ciągła możliwość wyboru 22 Globalizacja 23 Ścisła korelacja między nazwiskiem prezesa a reputacją firmy 24 Szybsze tempo życia i konieczność podejmowania szybkich decyzji 26 Fake newsy 29 Kryzys zaufania 31 Kryzys autorytetów 32 Korzyści z budowania kapitału reputacji 35 Reputacja a wizerunek 40 Rozdział 2. Reputacja w życiu 63 Początkowy kapitał reputacji 65 Kluczowe grupy interesariuszy 72 Najbliższa rodzina 75 Dalsza rodzina 80 Współpracownicy 84 Przyjaciele 87 Znajomi 91 Dalsze otoczenie 92 Budowanie zaangażowania interesariuszy 94 Osobiste wartości 98 Rozdział 3. Reputacja w biznesie 109 Kluczowe grupy interesariuszy 111 Klienci 119 Pracownicy 125 Dostawcy 130 Partnerzy biznesowi 133 Ambasadorzy 137 Liderzy opinii 143 Grupa wsparcia 148 Projektowanie wartości dodanej 151 Samowystarczalne źródło siły 158 Wartości racjonalne 168 Wartości emocjonalne 175 Rozdział 4. Narzędzia budowania osobistej reputacji 181 Spotkania rodzinne 182 Spotkania towarzyskie 184 Spotkania biznesowe 187 Korespondencja mailowa 190 Media społecznościowe 193 Rozmowy telefoniczne 194 Święta i jubileusze 197 Działalność charytatywna 201 Komunikacja z otoczeniem 204
Sygnatura czytelni BMW: VI U 213
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148419 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności