156811
No cover
Book
In basket
Kierunki rozwoju badań marketingowych Róża Milic-Czerniak Ewolucja pojęcia badań marketingowych i ich roli w podejmowaniu decyzji biznesowych Etapy rozwoju badań marketingowych Rozwój metod zbierania danych w badaniach marketingowych Źródła informacji o prowadzeniu badań marketingowych Badanie ankietowe satysfakcji pracowników Monika Szczerbak Ankieta - forma pozyskiwania i analizowania informacji Techniki ankietowe Etapy przygotowania badań ankietowych Badania ankietowe satysfakcji pracowników Rola badań marketingowych w prewencji missellingu usług finansowych Monika Jachimkowska Praktyki missellingu i metody ich rozpoznawania na rynkach usług finansowych Badania marketingowe w służbie ograniczania ryzyka braku zgodności Istota i etapy badania metodą tajemniczy klient Metody badania zgodności praktyk sprzedażowych Wykorzystanie wyników badań metodą tajemniczy klient Tajemniczy klient - nowe narzędzie regulatora Eye-tracking w badaniach marketingowych Jolanta Jurczak Charakterystyka eye-trackingu Procedura badań metodą eye-trackingu Narzędzia stosowane w badaniach eyetrackingowych Zastosowanie badań eyetrackingowych w obszarze marketingu Badania doświadczeń użytkownika - w poszukiwaniu perspektywy klienta w interakcji z systemami informatycznymi Aleksandra Snarska Doświadczenie użytkownika - definicja Cele i typowe miary badań doświadczeń użytkownika Rola badań użytkownika w procesie projektowania doświadczeń Spektrum metod badawczych wspierających projektowanie doświadczeń Metody badawcze najczęściej wykorzystywane w projektowaniu doświadczeń użytkownika urządzeń elektronicznych Mapowanie podróży klienta jako metoda badania jego doświadczeń Aleksandra Snarska Cykl życia klienta a mapa jego podróży Mapy podróży klienta - definicja i cele Proces badania doświadczeń przez mapowanie podróży klienta Typowe błędy przy tworzeniu map podróży klienta Zastosowanie analizy czynnikowej w weryfikacji badań marketingowych Jolanta Jurczak Analiza czynnikowa - istota koncepcji Procedura analizy czynnikowej Przykłady zastosowań analizy czynnikowej w obszarze marketingu Monitoring mediów społecznościowych w badaniach marketingowych Rafał Broniarek Perspektywa danych Perspektywa narzędziowa Perspektywa biznesowa Perspektywa badawcza Analityka zaawansowana w badaniach marketingowych Róża Milic-Czerniak Charakterystyka Big Data - podstawy analityki zaawansowanej Istota analityki zaawansowanej Analityka marketingowa - przykłady zastosowań
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 273
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. E 6059 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 148441 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia przy pracach.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności