158660
Książka
W koszyku
Tworzenie gier komputerowych : kompendium producenta / Rafał Nowocień. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2020. - 200 stron : ilustracje ; 21 cm.
CZĘŚĆ 1. FAZA PREPRODUKCYJNA 25 1. Koncepcja gry 27 2. Dokumentacja gry 29 Główny dokument koncepcyjny (GDD) 29 Tytuł gry 33 Wersjonowanie 34 Copyright/własność intelektualna 35 Spis treści 35 Ogólny opis gry 35 Gatunek gry 37 Grupa docelowa 38 Podstawowy przebieg rozgrywki 38 Tryby singleplayer/multiplayer/inne (co-op) 38 Look and Feel/koncepcja graficzna 41 Opis misji/kampanii 41 Osiągnięcia/Achievements 43 Jednostki gracza 43 Przeciwnicy 44 Zasady walki 46 Taktyka przeciwników 46 Osłony 48 Budynki 49 Badania 51 Sklep/przedmioty 51 Punktacja 52 KPI (Key Performance Indicators) 53 Monetyzacja 53 Ekrany GUI 54 Diagramy 55 Muzyka i dźwięki 55 Propozycje rozwoju gry 56 Mood Board 57 3. Dokument techniczny gry (GTD) 59 Elementy nowe/eksperymentalne 61 Przegląd najważniejszych zadań programistycznych w projekcie 62 Ryzyko 63 Rozwiązania alternatywne 66 Niezbędne zasoby projektowe 67 Przewidywane terminy 67 Wybór silnika gry 67 Platforma i system operacyjny 70 Informacja o kodzie zewnętrznym 70 Opis obiektów kodu 70 Pętla kontrolna 71 Obiekty danych gry 71 Przepływ danych 72 Fizyka gry 72 Sztuczna inteligencja (AI) 73 Założenia systemowe trybu multiplayer 76 Budowa interfejsu użytkownika (UI) 76 Zawartość gry 79 Obsługa plików graficznych 79 Silnik graficzny 79 Wskazówki dla grafików i programistów 80 Muzyka i dźwięk 82 4. Dokument poziomów gry 85 Mapa lokacji 87 Opis mapy 89 Typ i funkcja lokacji 90 Tło fabularne 91 Opis regionów 92 Interakcje 95 Opis kluczowych postaci 96 Przeciwnicy 98 Obiekty 99 Dźwięki 100 Misje 101 Cutsceny 103 5. Inne dokumenty 105 Dokument monetyzacyjny 105 Lista zależności w ekonomii wewnętrznej gry 116 Plan produkcji 126 Zależności czasu 132 Plan budżetowy 136 Lista dźwięków 138 Dokumenty fabularne 142 Księga znaku 143 Plan marketingowy 144 Plan kampanii crowdfundingowej 147 CZĘŚĆ 2. FAZA PRODUKCYJNA 155 6. Pierwsza wersja gry - Minimum Viable Product (MVP) 157 Kolejność działań w ramach pojedynczego etapu produkcji 158 7. Vertical Slice 161 Wersjonowanie i praca z kopią 164 8. Beta build 167 Rodzaje testów 172 Procedura testowania gry (przykład) 176 CZĘŚĆ 3. FAZA POPRODUKCYJNA 179 9. Release candidate (RC) 181 10. Publikacja gry 183 11. Wsparcie poprodukcyjne gry 187 Obsługa klienta 189 Wsparcie marketingowe 190
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII F 92
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148531 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeks.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności