155362
Książka
W koszyku
ROZDZIAŁ 0. NAUKA PROGRAMOWANIA Lekcja 1. Dlaczego powinieneś nauczyć się programować? 21 Lekcja 2. Podstawowe zasady nauki języka programowania 29 ROZDZIAŁ 1. ZMIENNE, TYPY, WYRAŻENIA I INSTRUKCJE Lekcja 3. Wprowadzenie do Pythona: język programowania 45 Lekcja 4. Zmienne i wyrażenia: nadawanie rzeczom nazw i przypisywanie im wartości 56 Lekcja 5. Typy obiektów oraz instrukcje 66 Lekcja 6. Projekt podsumowujący: Twój pierwszy program w języku Python - konwerter godzin na minuty 75 ROZDZIAŁ 2. CIĄGI, KROTKI ORAZ INTERAKCJA Z UŻYTKOWNIKIEM Lekcja 7. Wprowadzenie do ciągów - łańcuchów znaków 85 Lekcja 8. Zaawansowane operacje na ciągach 93 Lekcja 9. Podstawowe komunikaty o błędzie 100 Lekcja 10. Krotki, czyli kolekcje obiektów dowolnego typu 103 Lekcja 11. Interakcja z użytkownikiem 110 Lekcja 12. Projekt podsumowujący: maszynka do wymyślania imion 118 ROZDZIAŁ 3. STEROWANIE PRZEBIEGIEM PROGRAMU Lekcja 13. Wprowadzenie do sterowania przebiegiem programu 129 Lekcja 14. Podejmowanie bardziej złożonych decyzji 142 Lekcja 15. Projekt podsumowujący: zaplanuj przygodę 156 ROZDZIAŁ 4. WYKONYWANIE POWTARZALNYCH CZYNNOŚCI Lekcja 16. Wykonywanie powtarzalnych czynności za pomocą pętli 163 Lekcja 17. Dostosowywanie pętli do własnych potrzeb 172 Lekcja 18. Wykonywanie powtarzalnych zadań po spełnieniu określonych warunków 178 Lekcja 19. Projekt podsumowujący: scrabble - wersja artystyczna 189 ROZDZIAŁ 5. DZIELENIE KODU NA BLOKI WIELOKROTNEGO UŻYCIA Lekcja 20. Tworzenie programów łatwych w rozbudowie 203 Lekcja 21. Osiągnięcie modułowości i abstrakcji dzięki funkcjom 214 Lekcja 22. Zaawansowane operacje z wykorzystaniem funkcji 225 Lekcja 23. Projekt podsumowujący: sprawdź swoich przyjaciół 238 ROZDZIAŁ 6. PRACA ZE ZMIENNYMI TYPAMI DANYCH Lekcja 24. Obiekty zmienne i niezmienne 255 Lekcja 25. Praca z listami 262 Lekcja 26. Zaawansowane operacje na listach 273 Lekcja 27. Słowniki jako powiązania między obiektami 281 Lekcja 28. Tworzenie aliasów oraz kopiowanie list i słowników 292 Lekcja 29. Projekt podsumowujący: podobieństwo dokumentów 303 ROZDZIAŁ 7. TWORZENIE WŁASNYCH TYPÓW OBIEKTÓW ZA POMOCĄ PROGRAMOWANIA ZORIENTOWANEGO OBIEKTOWO Lekcja 30. Tworzenie własnych typów obiektów 315 Lekcja 31. Tworzenie klasy dla typu obiektu 321 Lekcja 32. Praca z własnymi typami obiektów 331 Lekcja 33. Dostosowywanie klas do własnych potrzeb 339 Lekcja 34. Projekt podsumowujący: gra w karty 347 ROZDZIAŁ 8. KORZYSTANIE Z BIBLIOTEK W CELU UDOSKONALANIA WŁASNYCH PROGRAMÓW Lekcja 35. Użyteczne biblioteki 357 Lekcja 36. Testowanie i debugowanie programów 367 Lekcja 37. Biblioteka do tworzenia graficznego interfejsu użytkownika 377 Lekcja 38. Projekt podsumowujący: zabawa w berka 386 Dodatek A. Odpowiedzi do zadań 395 Dodatek B. Ściąga z Pythona 443 Dodatek C. Godne uwagi biblioteki Pythona 447
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII Ł 158
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148511 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Get programming learn to code with Python
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeks.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności