158660
No cover
Book
In basket
Wprowadzenie w problematykę ryzyka dysleksji u dzieci Aleksandra Maciarz Dylematy ryzyka dysleksji Agnieszka Nowicka Diagnozowanie ryzyka dysleksji u dzieci Urszula Konkol Rola przedszkola w procesie wspomagania rozwoju dziecka z ryzyka dysleksji Jolanta Lipińska-Lokś Zasady i specyfika pracy terapeutycznej z dziećmi ryzyka dysleksji w wieku przedszkolnym Profilaktyka i terapia w codzienności edukacyjnej dziecka z ryzyka dysleksji Aneta Rudzińska-Rogoża Zastosowanie teorii integracji sensorycznej w diagnozie i terapii dziecka z ryzyka dysleksji EdytaĆwikła Mojapracazdzieckiemdyslektycznym-doświadczenia terapeuty Urszula Konkol Wspomaganie rozwoju dziecka z ryzyka dysleksji w Miejskim Przedszkolu nr 8 w Zielonej Górze Ewa Skorupka Od motoryki małej do motoryki dużej - znaczenie ćwiczeń ruchowych z perspektywy teoretycznej i praktycznej Aleksandra Matusiak Muzykoterapia jako istotne narzędzie wspierania rozwoju dziecka Urszula Kochanowska Glottodydaktyka w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej Leokadia Wiatrowska Polisensoryczne metody w nauczaniu czytania i pisania Wykaz literatury dla nauczycieli i rodziców Wybrane propozycje pomocy terapeutycznych
Sygnatura czytelni BWF: X H 260
Availability:
Biblioteka WWFiF
Copies are only available in the library: sygn. F 8463 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia przy rozdziałach oraz na stronach 141-[143].
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności