158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Engram)
Pojęcie autyzmu oraz kryteria diagnostyczne 1.2. Przyczyny autyzmu oraz najważniejsze teorie etiologiczne autyzmu 1.2.1. Koncepcje biologiczne 1.2.2. Koncepcje poznawcze 1.2.3. Koncepcje behawioralne 1.2.4. Koncepcje psychoanalityczne oraz etologiczne 1.3. Podstawowe objawy oraz zaburzenia towarzyszące zaburzeniu ze spektrum autyzmu 1.3.1. Funkcjonowanie społeczne 1.3.2. Komunikacja 1.3.3. Działania stereotypowe, ograniczone wzorce zachowania, zaburzenia integracji sensorycznej oraz inne towarzyszące zaburzenia 1.4. Wczesne wykrywanie autyzmu i wczesne wspomaganie rozwoju oraz stosowane terapie 1.4.1. Wczesne wykrywanie i wczesne wspomaganie 1.4.2. Działania terapeutyczne i edukacyjne – prezentacja wybranych terapii stosowanych w autyzmie 2.1. Rozważania terminologiczne oraz cele muzykoterapii 2.2. Założenia teoretyczne muzykoterapii i podejścia terapeutyczne 2.3. Klasyfikacja muzykoterapii – umiejscowienie muzyki w terapii i rola terapeuty 2.4. Modele i doświadczenia muzykoterapeutyczne 2.4.1. Muzykoterapia Nordoff–Robbins 2.4.2. Wizualizacja kierowana z muzyką (Guided Imagery and Music – GIM lub Bonny Method of Guided Imagery and Music – BMGIM) 2.4.3. Muzykoterapia zorientowana analitycznie (Analytical Music Therapy – AMT) 2.4.4. Muzykoterapia neurologiczna (Neurologic Music Therapy – NMT) 2.4.5. Muzykoterapia społecznościowa (Community Music Therapy – CoMT) 2.4.6. Portret Muzyczny (PM) 2.4.7. Mobilna Rekreacja Muzyczna (MRM) 2.4.8. Doświadczenia muzykoterapeutyczne 2.5. Muzykoterapia w autyzmie – praktyka 2.5.1. Muzykoterapia improwizacyjna 2.5.2. Muzykoterapia Kreatywna 2.5.3. Muzykoterapia strukturalna 2.6. Muzykoterapia w autyzmie – badania ZNACZENIE TECHNIK MUZYKOTERAPEUTYCZNYCH WE WSPARCIU ROZWOJU DZIECKA Z AUTYZMEM Załącznik 1A. Kategoria pożądane muzyczne Załącznik 1B. Kategoria pożądane relacyjne muzyczne Załącznik 1C. Kategoria niepożądane muzyczne Załącznik 1D. Kategoria niepożądane relacyjne muzyczne Załącznik 2. Autism Developmental Skillset Assessment (ADSA) Załącznik 3. Kwestionariusz uzupełniający Autism Developmental Skillset Assessment (ADSA) Załącznik 4. Skala obserwacji zachowania dziecka (SOZ-D) Załącznik 5. Skala I: Relacja dziecko–terapeuta we wspólnym doświadczaniu muzycznym Załącznik 6. Skala II: Muzyczna komunikatywność
Sygnatura czytelni BWF: X H 263
Status dostępności:
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8507 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia strony 333-349.
Uwaga dotycząca finansowania
Publikacja finansowana przez Uniwersytet Śląski w Katowicach.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności