158660
Book
In basket
(Onepress Power)
AKT I. FAZA "PRZED" Wybór rynku docelowego Opracowywanie komunikatu Docieranie do potencjalnych klientów za pomocą mediów reklamowych AKT II. FAZA "W TRAKCIE" Pozyskiwanie leadów Pielęgnowanie relacji z leadami Konwersja sprzedażowa AKT III. FAZA "PO" Zapewnianie obsługi na światowym poziomie Zwiększanie wartości życiowej klienta Aranżowanie i stymulowanie pozyskiwania poleceń
Sygnatura czytelni BMW: VI D 58 @
Sygnatura czytelni BWF: V G 88
Media files:
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 149572 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 6124 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Copies are only available in the library: sygn. 149573 (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: 1-Page Marketing Plan : Get New Customers, Make More Money, And Stand out From the Crowd
General note
Tytuł oryginału: The 1-Page Marketing Plan : Get New Customers, Make More Money, And Stand out From the Crowd.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności