158660
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
AKT I. FAZA "PRZED" Wybór rynku docelowego Opracowywanie komunikatu Docieranie do potencjalnych klientów za pomocą mediów reklamowych AKT II. FAZA "W TRAKCIE" Pozyskiwanie leadów Pielęgnowanie relacji z leadami Konwersja sprzedażowa AKT III. FAZA "PO" Zapewnianie obsługi na światowym poziomie Zwiększanie wartości życiowej klienta Aranżowanie i stymulowanie pozyskiwania poleceń
Sygnatura czytelni BMW: VI D 58 @
Sygnatura czytelni BWF: V G 88
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149572 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6124 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149573 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: 1-Page Marketing Plan : Get New Customers, Make More Money, And Stand out From the Crowd
Uwaga ogólna
Tytuł oryginału: The 1-Page Marketing Plan : Get New Customers, Make More Money, And Stand out From the Crowd.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności