158660
Book
In basket
Rynek usług morskiej żeglugi wycieczkowej / Joanna Kizielewicz, Ilona Urbanyi-Popiołek. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, ccopyright 2015. - 231, [1] strona : fotografie, mapy, wykresy ; 24 cm.
ROZDZIAŁ 1. MORSKA ŻEGLUGA WYCIECZKOWA W ROZWAŻANIACH TEORETYCZNYCH 1.1.Pojęcie i istota morskiej żeglugi wycieczkowej (Joanna Kizielewicz, Ilona Urbanyi-Popiolek) 1.2.Klasyfikacja morskiej żeglugi wycieczkowej (Joanna Kizielewicz) 1.3.Rys historyczny rozwoju morskiej żeglugi wycieczkowej 1.3.1.Rozwój turystyki statkami wycieczkowymi (Joanna Kizielewicz) 1.3.2.Rozwój turystyki promowej (Ilona Urbanyi-Popiolek) 1.4.Motywy podejmowania morskich podróży wycieczkowych 1.4.1.Motywy morskich podróży statkami wycieczkowymi (Joanna Kizielewicz) 1.4.2.Motywy turystycznych podróży promami (Ilona Urbanyi-Popiolek) ROZDZIAŁ II. ŻEGLUGA MORSKA STATKAMI WYCIECZKOWYMI (Joanna Kizielewicz) 2.1.Morskie destynacje turystyczne 2.2.Morskie terminale pasażerskie - studia przypadków 2.3.Organizatorzy żeglugi morskiej statkami wycieczkowymi - studia przypadków 2.4.Oferta armatorów morskich linii wycieczkowych - studia przypadków 2.4.1.Zakres usług oferowanych pasażerom morskich statków wycieczkowych 2.4.2.Trasy morskich rejsów wycieczkowych ROZDZIAŁ III. WYBRANE EKONOMICZNE ASPEKTY FUNKCJONOWANIA RYNKU USŁUG MORSKIEJ ŻEGLUGI WYCIECZKOWEJ (Joanna Kizielewicz) 3.1.Struktura przewozów morskimi statkami wycieczkowymi 3.2.Koszty armatorów statków wycieczkowych 3.3.Zatrudnienie na morskich statkach wycieczkowych 3.4.Wydatki pasażerów statków wycieczkowych ROZDZIAŁ IV. MORSKA ŻEGLUGA WYCIECZKOWA NA PROMACH PASAŻERSKICH (Ilona Urbanyi-Popiolek) 4.1.Morskie połączenia promowe o charakterze turystycznym 4.2.Pasażerskie terminale promowe - studia przypadków 4.3.Organizatorzy turystyki promowej - studia przypadków 4.4.Oferta armatorów linii promowych na rynku turystycznym - studia przypadków ROZDZIAŁ V. WYBRANE EKONOMICZNE ASPEKTY FUNKCJONOWANIA RYNKU USŁUG TURYSTYKI PROMOWEJ (Ilona Urbanyi-Popiolek) 5.1.Struktura rynku przewozów promowych o charakterze turystycznym 5.2.Koszty armatorów linii promowych 5.3.Wydatki pasażerów linii promowych ROZDZIAŁ VI. MORSKA ŻEGLUGA WYCIECZKOWA W POLSCE 6.1.Turystyka statkami wycieczkowymi w Polsce (Joanna Kizielewicz) 6.2.Turystyka promowa w Polsce (Ilona Urbanyi-Popiolek)
Media files:
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 149324 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach [216]-224.
Target audience note
Dla studentów i wykładowców kierunków studiów o profilu turystycznym, samorządów miast i regionów nadmorskich, pracowników przedsiębiorstw turystycznych.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności