158672
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Logistyka)
1.Uwarunkowania kształtujące nowe wartości wnoszone przez transport 1.1.Rozwój powiązań kooperacyjnych na rozszerzających się rynkach zbytu 1.1.1.Globalizacja 1.1.2.Dysproporcje społeczne 1.1.3.Wschodzące rynki, sektory i branże 1.1.4.Światowy terroryzm 1.1.5.Postęp technologiczny 1.1.6.Międzynarodowe standardy funkcjonowania firm 1.1.7.Globalne korporacje biznesowe 1.1.8.Organizacje międzynarodowe 1.1.9.Zmiany społeczne 1.1.10.Wzrost znaczenia interesariuszy 1.1.11.Indywidualizacja klientów 1.1.12.Zmiany w organizacjach 1.2.Ujęcie wartości w metodologii zarządzania i praktycznej działalności przedsiębiorstw 1.3.Tworzenie wartości dla klienta w łańcuchu logistycznym 1.4.Wartości w łańcuchu logistycznym generowane przez technologie informatyczne 1.5.Strategie zarządzania łańcuchem dostaw w tworzeniu nowej wartości 2.Postęp technologiczny, wnoszący nowe wartości w transporcie 2.1.Rodzaje oraz funkcje transportu 2.2.Technologie różnicujące działy transportu samochodowego 2.3.Technologie łączące transport samochodowy z innymi rodzajami transportu 2.4.Nowe wartości wnoszone przez transport 2.4.1.Zmieniające się warunki życia społeczeństwa 2.4.2.Poprawa efektywności procesów biznesowych 2.4.3.Nowoczesne procesy technologiczne 2.4.4.Stymulacja rozwoju stosunków rynkowych między przedsiębiorstwami 3.Technologie unowocześniające funkcjonowanie transportu 3.1.Konsekwencje wzrostu popytu na transport towarów 3.2.Alternatywne źródła napędu pojazdów ciężarowych 3.2.1.Pojazdy elektryczne 3.2.2.Pojazdy hybrydowe 3.2.3.Ciężarówki z napędem elektrycznym na wodorowe ogniwa paliwowe 3.2.4.Ekologiczne ciężarówki na gaz ziemny i biogaz 3.3.Nowoczesne konstrukcje pojazdów 3.4.Autonomiczne pojazdy 3.4.1.Systemy, urządzenia i rozwiązania wspierające transport autonomiczny 3.4.2.Rozwiązania konstrukcyjne ciężarówek autonomicznych 3.4.3.Wady i zalety pojazdów przyszłości 3.4.4.Praktyczne testowanie pojazdów autonomicznych na drodze 3.4.5.Wizja transportu autonomicznego 3.4.6.Rynek pracy kierowców 3.5.Truck ptatooning 3.6.Big Data jako platforma ułatwiająca zarządzanie pojazdami 4.Instytucje warunkujące powstawanie dodatkowych wartości w transporcie samochodowym165 4.1.Elektroniczne giełdy transportowe 4.2.Klastry transportowe 4.3.Porozumienia firm i instytucji wspierających funkcjonowanie transportu drogowego 4.3.1.Międzynarodowe organizacje transportowe 4.3.2.Krajowe instytucje transportowe 4.3.3.Organizacje wspierające sektor transportowy 5.Zasoby ludzkie w tworzeniu nowych wartości w firmie transportowej 5.1.Niedobór kierowców jako inspiracja do tworzenia nowych wartości 5.2.Społeczny status i kształtowanie wizerunku zawodowego kierowcy 5.3.Wpływ motywacji i zaangażowania na tworzenie nowej wartości 5.4.Zwiększenie bezpieczeństwa jako wartość dla pracowników i kooperantów 5.5.Struktury organizacyjne firm, kształtujące warunki pracy 6.Strategie tworzenia wartości przez transport w łańcuchu logistycznym 6.1.Kształtowanie strategii w działaniach firm na rynku 6.2.Strategia bliskości klienta 6.3.Strategia kompleksowości obsługi 6.4.Strategia korzyści partnera biznesowego 6.5.Strategie wyższych standardów w obsłudze klientów 6.5.1.Strategia penetracji rynku 6.5.2.Strategia modyfikacji produktu 6.5.3.Strategia innowacji 6.5.4.Strategia usług dodanych
Sygnatura czytelni BMW: VIII H 238
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149402 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M 14993 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 255-270.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności