156808
No cover
Book
In basket
1 TEORIA TRENINGU POZNAWCZEGO 1.1. DEFINICJA TRENINGU POZNAWCZEGO 1.2. ARCHITEKTURA UMYSŁU LUDZKIEGO 1.3. TRANSFER JAKO CEL TRENINGU POZNAWCZEGO 2 METODOLOGIA TRENINGU POZNAWCZEGO 2.1. SCHEMAT I PRZEBIEG TRENINGÓW POZNAWCZYCH 2.2. BADANIE SKUTECZNOŚCI TRENINGU 2.3. GRUPA KONTROLNA 2.4. KONTROLA CZYNNIKÓW UBOCZNYCH 3 TRENING UWAGI 3.1. TRENING UWAGI U DZIECI O PRAWIDŁOWYM ROZWOJU 3.2. TRENING UWAGI DLA DZIECI Z ZABURZENIAMI ROZWOJOWYMI 3.3. TRENING UWAGI U OSÓB W WIEKU SENIORALNYM 3.4. TRENING UWAŻNOŚCI (MINDFULNESS) 4 TRENING KONTROLI POZNAWCZEJ 4.1. TRENING KONTROLI POZNAWCZEJ U DZIECI 4.2. TRENING KONTROLI POZNAWCZEJ U DOROSŁYCH 4.3. TRENING KONTROLI POZNAWCZEJ U SENIORÓW 5 TRENING PAMIĘCI ROBOCZEJ 5.1. TRENING PAMIĘCI ROBOCZEJ U DZIECI 5.2. TRENING PAMIĘCI ROBOCZEJ U DOROSŁYCH 5.3. TRENING PAMIĘCI ROBOCZEJ U SENIORÓW 6 DLACZEGO TRENING POZNAWCZY DZIAŁA (JEŚLI DZIAŁA)? 6.1. CZY DZIAŁA? 6.2. JAK DZIAŁA? 6.3. DLACZEGO DZIAŁA?
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 149788 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 169-184. Indeksy.
Funding information note
Praca powstała w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki nr NN106 328239
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności