156984
Book
In basket
Historia ludzkości Od małpy do człowieka Mózg - ostateczna broń człowieka Mózg gadzi Mózg limbiczny Kora nowa Istota szara i biała, neurony i aksony Płat czołowy Kora przedczołowa - centrum kompetencji XXI wieku Modelowanie rzeczywistości Pięć sił ewolucji społecznej Siły napędowe cywilizacji Przepływ informacji Kontakty międzyludzkie Usuwanie zadań pasożytniczych Standaryzacja Synergia między postępem technicznym a standaryzacją Standaryzacja, optymalizacja i trwałość - zgodne trio? Egzystencjalizm65 Podróż bohatera drogą do odnalezienia sensu W stronę cywilizacji sensu Kompetencja(-e) i inteligencja(-e) Kompetencja: pojęcie niejednoznaczne i złożone Kompetencja - jedno słowo, a wiele określeń Definicja kompetencji - rys historyczny A jeśli nie istnieje tylko jedna kategoria kompetencji? Kompetencja - bardzo złożona koncepcja Kategoryzacja kompetencji Wydajność - między trafnością, skutecznością a efektywnością Taksonomia Blooma Główne teorie inteligencji Czym jest inteligencja? Iloraz inteligencji Czynnik G Iloraz emocjonalny Pułapki zastawiane przez mózg Model Cattela-Horna-Carrolla, czyli model CHC Teoria inteligencji wielorakich Triarchiczna teoria inteligencji Asymetria mózgu i inteligencja analityczna/empiryczna Kompetencje XXI wieku Narodziny koncepcji Najważniejsze modele kompetencji XXI wieku 4K siedzibą kompetencji XXI weku Krytyczny umysł (lub krytyczne myślenie, lub critical thinking po angielsku) Kreatywność Komunikacja Kooperacja Jak oceniać 4K? Różne rodzaje pomiarów Co jest jeszcze do zrobienia Rozwój kompetencji XXI wieku Nauczyć się uczyć, myśleć i wchodzić w interakcje Klucz do skutecznego uczenia się Mózg - konstrukcja ulegająca ciągłym przemianom Interakcje społeczne, wsparcie i zahamowania poznawcze Wkład neurologii w proces uczenia się Kora przedczołowa dyrygentem mózgu Cztery zasady ułatwiające naukę Dzieci Alternatywne modele pedagogiczne Model fiński Dorośli Nowa koncepcja oparta na kompetencjach Reseau EVH Nowy świat dzięki kompetencjom XXI wieku W stronę społeczeństwa inkluzywnego i świadomego Wybierzmy przyszłość już dziś Społeczna inteligencja zbiorowa Konkurencja i kooperacja Wybrać swoją kompetencję Promowanie ekosystemów Le Lab RH - ekosystem koopetycji akończenie Po co nam kompetencje? Poszukiwanie sensu ratunkiem dla ludzkości Zaakceptować niedoskonałość ludzi i świata Swat bez pracy jest możliwy tylko w świecie pełnym sensu Niekończące się ponowne rozpoczynanie cyklu poszukiwania sensu Drzewo poznania Kompetencje potrzebne do pełni życia Posłowie. Nowe kompetencje w służbie czwartej rewolucji przemysłowej
Sygnatura czytelni BMW: XII A 95 @
Media files:
Availability:
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 6249 (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Compétences du 21e siécle, 2018
General note
Tytuł oryginału: Les compétences du 21e siécle.
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 203-209.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności