158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
Agnieszka Kurzemska Ramy etyczne naukowych badań zachowań konsumenckich Etyka badań naukowych zachowań konsumenckich vs. etyka badań marketingowych Rzetelność badacza Lojalność wobec uczestników badań Pożyteczność wyników badawczych Henryk Mruk Pułapki behawioralne a zdrowie Zdrowie jako wartość Odpowiedzialność za zdrowie Pułapki behawioralne i ich istota Pułapki myślenia szybkiego i wolnego Postrzeganie siebie a postrzeganie innych Pułapka zakotwiczenia Pułapka kosztów utopionych Pułapka status quo Sposoby ograniczania pułapek behawioralnych Teresa Słaby Usługi budownictwa mieszkaniowego dla seniorów Dane o usługach mieszkaniowych z polskich źródeł wtórnych Charakterystyka respondentów Popyt na mieszkania dla seniorów Agnieszka Izabela Baruk Ciemne i jasne strony prosumpcji - perspektywa nabywców finalnych Bogdan Mróz Prywatność i ekshibicjonizm w przestrzeni wirtualnej: implikacje dla bezpieczeństwa konsumentów Jak giganci high-tech zbierają i wykorzystują informacje o konsumentach - przykład Google i Facebooka Prywatność i ekshibicjonizm w Internecie - zagrożenia i pułapki dla konsumentów Jak zjeść ciastko i je mieć" - świadomość polskich konsumentów dotycząca znaczenia prywatności danych w Internecie Elżbieta Baron, Barbara Borusiak Czy Instagram wodzi nas na pokuszenie? Zakupy impulsywne w serwisie społecznościowym Zakupy impulsywne - istota, przyczyny i skutki Instagram jako kanał sprzedaży Zakupy impulsywne w Internecie Robert Wolny Świadomość istnienia niebezpieczeństw korzystania z e-usług wśród młodych konsumentów Zagrożenia korzystania z e-usług Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka Paradoksy w relacjach konsumentów z technologią: jakościowa analiza obaw polskich konsumentów Konsumenci i technologia - obawy i paradoksy w relacjach konsumentów z technologią Rafał Kasprzak Bezpieczeństwo konsumenta na rynku gier wideo Przemysły kreatywne Rozwój branży gier wideo w Polsce Ryzyko konsumenta na rynku gier wideo Ochrona konsumenta na rynku gier wideo Beata Tarczydło Bezpieczeństwo korzystania ze współdzielonych usług transportowych. Wybrane zagadnienia Podstawowe pojęcia i trendy dotyczące zachowań nabywców usług współdzielonych Rozwiązania i systemy sprzyjające współdzieleniu usług na przykładzie MaaS Przegląd wybranych badań zachowań konsumentów powiązanych z ideą współdzielenia Robert Nowacki Zaufanie konsumentów wobec reklamy internetowej w kontekście negatywnych ocen jej oddziaływania Zaufanie do reklamy w kontekście jej społecznej odpowiedzialności Reklama internetowa jako kanał komunikacji z konsumenta Ilona Dąbrowska Personalizacja online Internet wczoraj a dziś Personalizacja sieci Personalizacja widziana z perspektywy internautów Struktura wiekowa respondentów Świadomość istnienia personalizacji w Internecie Ocena personalizacji online Ujawnianie danych i aktywności online Magdalena Jaciow Ryzyko fizyczne konsumenta w zakupach kosmetyków Postrzeganie ryzyka w zakupach kosmetyków Agata Stolecka-Makowska Sposoby ograniczania ryzyka fizycznego przez nabywców kosmetyków naturalnych i kosmetyków ekologicznych Kosmetyki naturalne i kosmetyki ekologiczne - podobieństwa i różnice Wyznaczniki bezpiecznych kosmetyków Sposoby ograniczania ryzyka przy zakupie kosmetyków Piotr Cyrek Poczucie bezpieczeństwa jako determinanta zakupów wybranych grup produktów drogą internetową - ujęcie dynamiczne Stymulanty i ograniczenia rozwoju e-handlu Brak zaufania jako motyw pomijania zakupów przez Internet wśród mieszkańców województwa podkarpackiego
Sygnatura czytelni BMW: IX M 52
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M 15129 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografie, netografie przy pracach.
Uwaga dotycząca języka
Streszczenia w języku angielskim przy pracach.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności