158660
No cover
Book
In basket
1. Transport miejski w osiąganiu celów polityki zrównoważonej mobilności 1.1. Mobilność jako element zrównoważonego rozwoju 1.2. Cele i zasady polityki zrównoważonej mobilności miejskiej 1.3. Zasięg i zakres funkcjonowania transportu miejskiego determinowany celami polityki zrównoważonej mobilności 1.4. Sposoby podróży miejskich a zrównoważona mobilność 2. Organizacja i konkurencja w zbiorowym transporcie miejskim w warunkach polityki zrównoważonej mobilności 2.1. Uwarunkowania efektywności organizacji i konkurencji w zbiorowym transporcie miejskim 2.2. Modelowe ujęcie organizacji i konkurencji w zbiorowym transporcie miejskim 2.3. Zbiorowy transport miejski regulowany i zderegulowany w osiąganiu celów polityki zrównoważonej mobilności 2.4. Zarządy zbiorowego transportu miejskiego w osiąganiu celów polityki zrównoważonej mobilności 3. Zbiorowy transport miejski w integracji mobilności 3.1. Modelowe ujęcie integracji zbiorowego transportu miejskiego 3.2. Integracja usług zbiorowego transportu miejskiego 3.3. Węzły przesiadkowe jako element integracji mobilności miejskiej 3.4. Mobilność jako usługa służąca integracji mobilności miejskiej 4. Zarządzanie popytem w zbiorowym transporcie miejskim w warunkach polityki zrównoważonej mobilności 4.1. Cechy popytu w zbiorowym transporcie miejskim 4.2. Badania wielkości i struktury popytu na usługi zbiorowego transportu miejskiego 4.3. Zachowania transportowe jako determinanta zarządzania popytem w zbiorowym transporcie miejskim 4.4. Preferencje transportowe jako determinanta zarządzania popytem w zbiorowym transporcie miejskim 5. Zarządzanie podażą w zbiorowym transporcie miejskim w warunkach polityki zrównoważonej mobilności 5.1. Cechy podaży zbiorowego transportu miejskiego 5.2. Tabor jako element podaży w zbiorowym transporcie miejskim 5.3. Elektryfikacja transportu autobusowego a osiąganie celów polityki zrównoważonej mobilności miejskiej 5.4. Infrastruktura jako element podaży w zbiorowym transporcie miejskim 5.5. Asset management jako kompleksowe zarządzanie infrastrukturą w zbiorowym transporcie miejskim w warunkach polityki zrównoważonej mobilności miejskiej 6. Zarządzanie cenami i dystrybucją w zbiorowym transporcie miejskim w warunkach polityki zrównoważonej mobilności 6.1. Cele i zakres polityki cen w kształtowaniu zrównoważonej mobilności miejskiej 6.2. Taryfy opłat w zbiorowym transporcie miejskim w polityce zrównoważonej mobilności miejskiej 6.3. Systemy biletowe i dystrybucja biletów w kształtowaniu zrównoważonej mobilności miejskiej 6.4. Bezpłatny zbiorowy transport miejski jako narzędzie kształtowania zrównoważonej mobilności 7. Zarządzanie marketingowe w zbiorowym transporcie miejskim w warunkach polityki zrównoważonej mobilności 7.1. Istota, przesłanki i uwarunkowania zarządzania marketingowego w zbiorowym transporcie miejskim 7.2. Strategie marketingowe w zbiorowym transporcie miejskim 7.3. Marketingowe kształtowanie usługi zbiorowego transportu miejskiego 7.4. Promocja usług zbiorowego transportu miejskiego
Sygnatura czytelni BMW: VI I 94
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 150389 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 150388 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 217-241.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności