158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozwój kompetencji emocjonalnych w średnim i późnym dzieciństwie Pojęcie emocji Zdolność reprezentacji emocji w dzieciństwie Nabywanie kompetencji emocjonalnych przez uczniów Doświadczanie trudnych emocji w młodszym wieku szkolnym Doświadczanie strachu przez dzieci Przeżywanie przez dzieci złości Rozmowa i modelowanie – sposoby na trudne emocje Rozwój kompetencji społecznych dzieci w młodszym wieku szkolnym Rozwijanie umiejętności interpersonalnych Wzory zachowań społecznych uczniów Znaczenie samopoznania dla rozwoju społecznego Obszary rozwoju kompetencji społeczno-emocjonalnych Praca w grupie jako forma wspomagania rozwoju i terapii Istota pracy w grupie Procesy grupowe Metody i techniki wykorzystywane w pracy z grupą Kompetencje społeczno-emocjonalne dzieci 6-letnich. Badania własne Trudności dzieci w zakresie umiejętności społecznych i emocjonalnych Częstotliwość zgłaszanych zaleceń w pracy z dzieckiem dotyczących rozwijania kompetencji emocjonalno-społecznych Projektowanie programu profilaktyczno-terapeutycznego Diagnoza potrzeb uczestników Ogólna charakterystyka programu profilaktyczno-terapeutycznego– „Plecak szczęśliwego ucznia” Idea scenariuszy zajęć programu „Plecak szczęśliwego ucznia” Scenariusze zajęć w ramach programu „Plecak szczęśliwego ucznia” Scenariusze realizujące temat I – tworzenie i integracja grupy W krainie zabawy – poznajmy się W krainie zabawy – rozpoczynamy wspólne podróżowanie W krainie dobrego słuchania – jak dobrze słuchać? W krainie dobrego słuchania – słucham cię, słuchaj mnie W krainie dobrego słuchania – potrafimy słuchać W krainie dobrych manier – normy i zasady w grupie W krainie dobrych manier – proszę, dziękuję W krainie dobrych manier – kultura w zachowaniu Scenariusze realizujące temat II – poznawanie siebie samego i innych W krainie poznawania siebie – autoprezentacja W krainie poznawania siebie – autoprezentacja II W krainie poznawania siebie – wiadomości o mnie W krainie poznawania siebie – otwartość wobec innych W krainie poznawania siebie – mocne strony W krainie poznawania siebie – jaka/jaki jestem? W krainie poznawania siebie – balonowe „ja” W krainie poznawania siebie – książeczka o mnie Scenariusze realizujące temat III – relacje z innymi W krainie przyjaźni – postawa koleżeńska W krainie przyjaźni – profil grupowy W krainie przyjaźni– supermoce i słabości W krainie przyjaźni – potrzeby innych W krainie przyjaźni – wspólna opowieść Scenariusze realizujące temat IV – świat emocji i uczuć W krainie emocji – rozpoznawanie i nazywanie emocji i uczuć W krainie emocji – co czuję ja? co czujesz ty? W krainie emocji – stworki W krainie emocji – uczucia się zmieniają W krainie pozytywnych emocji – empatia W krainie pozytywnych emocji – wdzięczność W krainie pozytywnych emocji – odczuwamy wdzięczność W krainie negatywnych emocji – złość piękności szkodzi W krainie negatywnych emocji – dlaczego się złościmy? W krainie negatywnych emocji – czy strachu trzeba się bać? W krainie negatywnych emocji – jestem odważny W krainie emocji – okna emocji W krainie emocji – kapelusz uczuć W krainie emocji – gramy z emocjami Scenariusze realizujące temat V – komunikacja w grupie W krainie komunikacji – skuteczna komunikacja W krainie komunikacji – jak mówić, by nas słuchano? W krainie komunikacji – mosty zamiast murów W krainie komunikacji – asertywność w praktyce W krainie komunikacji – rozwiązywanie konfliktów W krainie komunikacji – smoki są wśród nas W krainie komunikacji – współpraca zamiast rywalizacji Scenariusze realizujące temat VI – zamknięcie pracy z grupą W krainie wspomnień – podsumowanie zajęć W krainie wspomnień – mój plecak W krainie wspomnień – prezent
Sygnatura czytelni BWF: IV B 18
Status dostępności:
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8685 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności