158660
No cover
Book
In basket
Rozwój kompetencji emocjonalnych w średnim i późnym dzieciństwie Pojęcie emocji Zdolność reprezentacji emocji w dzieciństwie Nabywanie kompetencji emocjonalnych przez uczniów Doświadczanie trudnych emocji w młodszym wieku szkolnym Doświadczanie strachu przez dzieci Przeżywanie przez dzieci złości Rozmowa i modelowanie – sposoby na trudne emocje Rozwój kompetencji społecznych dzieci w młodszym wieku szkolnym Rozwijanie umiejętności interpersonalnych Wzory zachowań społecznych uczniów Znaczenie samopoznania dla rozwoju społecznego Obszary rozwoju kompetencji społeczno-emocjonalnych Praca w grupie jako forma wspomagania rozwoju i terapii Istota pracy w grupie Procesy grupowe Metody i techniki wykorzystywane w pracy z grupą Kompetencje społeczno-emocjonalne dzieci 6-letnich. Badania własne Trudności dzieci w zakresie umiejętności społecznych i emocjonalnych Częstotliwość zgłaszanych zaleceń w pracy z dzieckiem dotyczących rozwijania kompetencji emocjonalno-społecznych Projektowanie programu profilaktyczno-terapeutycznego Diagnoza potrzeb uczestników Ogólna charakterystyka programu profilaktyczno-terapeutycznego– „Plecak szczęśliwego ucznia” Idea scenariuszy zajęć programu „Plecak szczęśliwego ucznia” Scenariusze zajęć w ramach programu „Plecak szczęśliwego ucznia” Scenariusze realizujące temat I – tworzenie i integracja grupy W krainie zabawy – poznajmy się W krainie zabawy – rozpoczynamy wspólne podróżowanie W krainie dobrego słuchania – jak dobrze słuchać? W krainie dobrego słuchania – słucham cię, słuchaj mnie W krainie dobrego słuchania – potrafimy słuchać W krainie dobrych manier – normy i zasady w grupie W krainie dobrych manier – proszę, dziękuję W krainie dobrych manier – kultura w zachowaniu Scenariusze realizujące temat II – poznawanie siebie samego i innych W krainie poznawania siebie – autoprezentacja W krainie poznawania siebie – autoprezentacja II W krainie poznawania siebie – wiadomości o mnie W krainie poznawania siebie – otwartość wobec innych W krainie poznawania siebie – mocne strony W krainie poznawania siebie – jaka/jaki jestem? W krainie poznawania siebie – balonowe „ja” W krainie poznawania siebie – książeczka o mnie Scenariusze realizujące temat III – relacje z innymi W krainie przyjaźni – postawa koleżeńska W krainie przyjaźni – profil grupowy W krainie przyjaźni– supermoce i słabości W krainie przyjaźni – potrzeby innych W krainie przyjaźni – wspólna opowieść Scenariusze realizujące temat IV – świat emocji i uczuć W krainie emocji – rozpoznawanie i nazywanie emocji i uczuć W krainie emocji – co czuję ja? co czujesz ty? W krainie emocji – stworki W krainie emocji – uczucia się zmieniają W krainie pozytywnych emocji – empatia W krainie pozytywnych emocji – wdzięczność W krainie pozytywnych emocji – odczuwamy wdzięczność W krainie negatywnych emocji – złość piękności szkodzi W krainie negatywnych emocji – dlaczego się złościmy? W krainie negatywnych emocji – czy strachu trzeba się bać? W krainie negatywnych emocji – jestem odważny W krainie emocji – okna emocji W krainie emocji – kapelusz uczuć W krainie emocji – gramy z emocjami Scenariusze realizujące temat V – komunikacja w grupie W krainie komunikacji – skuteczna komunikacja W krainie komunikacji – jak mówić, by nas słuchano? W krainie komunikacji – mosty zamiast murów W krainie komunikacji – asertywność w praktyce W krainie komunikacji – rozwiązywanie konfliktów W krainie komunikacji – smoki są wśród nas W krainie komunikacji – współpraca zamiast rywalizacji Scenariusze realizujące temat VI – zamknięcie pracy z grupą W krainie wspomnień – podsumowanie zajęć W krainie wspomnień – mój plecak W krainie wspomnień – prezent
Sygnatura czytelni BWF: IV B 18
Availability:
Biblioteka WWFiF
Copies are only available in the library: sygn. F 8685 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności