156984
Brak okładki
Książka
W koszyku
TEORETYCZNE ASPEKTY DOTYCZĄCE ISTOTY FUNKCJONOWANIA ALIANSÓW STRATEGICZNYCH 1.1. Pojęcie i istota aliansu strategicznego 1 2. Podejście zasobowe i relacyjne w tworzeniu porozumień strategicznych 1.3. Znaczenie globalnego zarządzania dla tworzenia aliansów strategicznych między przedsiębiorstwami 1.4. Cele i motywacje zawarcia aliansów strategicznych 1.5. Negocjowanie współpracy i dobór sojusznika - zrównoważona ocena potencjału przedsiębiorstwa partnerskiego 1.5.1. Proces formowania aliansu strategicznego 1.5.2. Analiza profilu potencjalnego przedsiębiorstwa partnerskiego do aliansu strategicznego 1.5.3. Znaczenie dopasowania kulturowego i strategicznego w aliansie strategicznym 1.5.4. Ocena otoczenia i zasobów przedsiębiorstwa partnerskiego 1.5.5. Znaczenie procedury due diligence w doborze partnera do współpracy 1.6. Determinanty budowania trwałych relacji między partnerami - warunki negocjacji IMPERATYW TWORZENIA I WYMIANY WIEDZY W ZARZĄDZANIU ALIANSEM STRATEGICZNYM 2.1. Podejście oparte na wiedzy w zarządzaniu aliansem strategicznym 2.2. Łączenie zasobów wiedzy w aliansie strategicznym - efekty synergii 2.3. Instytucjonalne uwarunkowania procesu transferu wiedzy między przedsiębiorstwami w aliansie strategicznym 2.4. Organizacyjny proces uczenia się w aliansie strategicznym 2.5. Determinanty procesu uczenia się w aliansie strategicznym 2.6. Ścieżki i cykle uczenia się w aliansie strategicznym 2.7. Rola i znaczenie łańcucha wartości wiedzy i synergicznych sieci wiedzy 2.7.1. Koncepcja łańcucha wartości w zarządzaniu aliansem strategicznym 2.7.2. Model integracji łańcucha wartości wiedzy (KVC), łańcucha wiedzy (KC) i łańcucha wartości przedsiębiorstwa (CVC) 2.7.3. Transfer wiedzy w aliansie poprzez synergiczne sieci wiedzy 2.7.4. Transfer wiedzy w aliansie poprzez komplementarne sieci wiedzy INNOWACJE PRZEDSIĘBIORSTW W ALIANSIE STRATEGICZNYM 3.1. Wielowymiarowość ujęcia innowacji przedsiębiorstw 3.2. Czynniki determinujące innowacje w aliansie 3.3. Znaczenie zaangażowania pracowników wiedzy UWARUNKOWANIA TRANSFERU WIEDZY W ALIANSIE ORAZ RODZAJE INNOWACJI PRZEDSIĘBIORSTW PARTNERSKICH 4.1. Tło badania oraz przyjęte hipotezy 4.2. Metodyka badawcza i przebieg badania 4.3. Ocena znaczenia wybranych czynników na pozyskiwanie i dzielenie się wiedzą w aliansie 4.4. Determinanty opracowania innowacji w aliansie strategicznym
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150731 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 190-215.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności