156539
E-book
In basket
(Studia i Monografie / Politechnika Opolska, ISSN 1429-6063 ; z. 553)
Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) i jej rozwój Podejście zarządcze do CSR CSR jako element strategii przedsiębiorstwa Teoria interesariuszy a strategia przedsiębiorstwa CSR z perspektywy ekonomicznej Piramida Carrolla Opłacalność CSR Założenia i metoda badań własnych Charakterystyka badania i próby badawczej Realizacja badania i zakres pytań dotyczących działań CSR Cele i opłacalność działań CSR w opinii zarządzających tym obszarem w polskich przedsiębiorstwach Cele działań CSR z perspektywy strategii przedsiębiorstwa Cele działań CSR z perspektywy piramidy Carrolla Ocena opłacalności działań CSR Ukierunkowanie działań CSR z perspektywy grup interesariuszy Opłacalność działań CSR z perspektywy grup interesariuszy
Media files:
Availability:
Wypożyczalnia dokumentów elektronicznych
This item is available online: sygn. DE 1 (1 egz.)
Notes:
General note
Publikacja chroniona prawem autorskim. Reprodukcja cyfrowa dostępna na platformie Academica (terminal w Bibliotece Międzywydziałowej Politechniki Opolskiej).
Bibliography, etc. note
Bibliografia strony 115-132.
Type of computer file or data note
Książka elektroniczna.
Summary, etc.
Pełne teksty w pdf.
System details note
Tryb dostępu: online.
Language note
Streszczenie także w języku angielskim.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności