158722
Książka
W koszyku
Część I. WPROWADZENIE DO SPRAWOZDAWCZOŚCI ZARZĄDCZEJ 1. Podstawowe uwarunkowania sprawozdawczości zarządczej 1.1. Rachunkowość w systemie informacyjnym przedsiębiorstwa 1.2. Typologia sprawozdań sporządzanych w przedsiębiorstwach 1.3. Istota sprawozdawczości zarządczej 1.4. Rodzaje raportów wewnętrznych w controllingu 2. Struktura sprawozdawczości zarządczej 2.1. Elementy systemu wewnętrznej sprawozdawczości 2.2. Obieg informacji zarządczej 2.3. Zakres raportowania 2.4. Organizacja sprawozdawczości 3. Projektowanie sprawozdawczości zarządczej 3.1. Miejsce raportowania zarządczego w controllingu - ujęcie modelowe 3.2. Kokpity i raporty menedżerskie w praktyce 3.3. Analiza przedwdrożeniowa systemu sprawozdawczości zarządczej 3.4. Procedura implementacji raportowania wewnętrznego 3.5. Projektowanie kluczowych mierników dokonań (KPI) Część II. METODYKA SPORZĄDZANIA ANALIZ I RAPORTÓW W SPRAWOZDAWCZOŚCI ZARZĄDCZEJ 4. Raportowanie finansowe 4.1. Analiza finansowa jako podstawa podejmowania decyzji menedżerskich 4.2. Wykorzystanie wskaźników finansowych w analizach i raportach zarządczych 4.3. Ocena kapitału obrotowego i raportowanie płynności finansowej 4.4. Analizy i sprawozdania dotyczące zadłużenia długoterminowego 4.5. Raporty analityczne kosztów działalności 4.6. Ocena zagrożenia kontynuowania działalności 5. Sprawozdawczość dotycząca rentowności 5.1. Rachunek wyników jako podstawa raportów o rentowności 5.2. Raporty analityczne dotyczące rentowności 5.3. Raportowanie kosztów i przychodów w łańcuchu dostaw 5.4. Raportowanie rentowności klientów 6. Raportowanie segmentowe 6.1. Istota segmentów jako obiektów sprawozdawczych 6.2. Zasady raportowania kosztów w ujęciu segmentowym 6.3. Problemy raportowania segmentowego 6.4. Sprawozdawczość segmentów w ujęciu Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej 7. Raportowanie funkcjonalne 7.1. Wskaźniki wykorzystywane w wydziałach produkcyjnych 7.2. Wskaźniki wykorzystywane w zarządzaniu zasobami ludzkimi 7.3. Raportowanie dokonań systemów logistycznych 7.4. Wskaźniki i raporty dotyczące sprzedaży i marketingu 8. Raportowanie w ujęciu plan-wykonanie 8.1. Raportowanie w kontekście budżetowania 8.2. Budżety jako raporty planistyczne 8.3. Raportowanie realizacji budżetów 9. Sporządzanie raportów problemowych w sprawozdawczości zarządczej 9.1. Sprawozdawczość w zakresie kapitału intelektualnego 9.2. Sprawozdawczość w procesie zarządzania ryzykiem 9.3. Sprawozdawczość dotycząca jakości 9.4. Sprawozdawczość w realizacji projektów 9.5. Sprawozdawczość procesu kreowania wartości 9.6. Raporty związane z procesami integracyjnymi przedsiębiorstw
Sygnatura czytelni BMW: X B 5 @
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151652 N, 151653 N (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 5142 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 345-350.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności