154822
Książka
W koszyku
(Monografia / [Politechnika Śląska] ; 792)
WSPARCIE W TRANSFORMACJI WSPÓŁCZESNEGO SPOŁECZEŃSTWA 1.1.Koncepcje wsparcia społecznego - teoria i praktyka 1.2.Wsparcie społeczne w dyskursie pedagogiki specjalnej 1.3.Interdyscyplinarne determinanty wsparcia pedagogicznego 1.4.Problematyka wsparcia psychopedagogicznego rodziców dzieci zagrożonych niepełnosprawnością - wybrane obszary PORADNICTWO SPECJALISTYCZNE A DROGA DO WYBORU I AKCEPTACJI MIEJSCA EDUKACJI DZIECKA ZAGROŻONEGO NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ 2.1.Pedagog wczesnego wspomagania rozwoju małego dziecka w roli odpowiedzialnego eksperta przyszłej edukacji dziecka zagrożonego niepełnosprawnością 2.2.Wspierająca rola poradni psychologiczno-pedagogicznej w efektywnym „prognozowaniu" edukacji dziecka zagrożonego niepełnosprawnością 2.3.Wybór szkoły dla dziecka zagrożonego niepełnosprawnością - perspektywy decyzyjne rodziców 2.4.Poradnictwo specjalistów jako utrudniony obszar wsparcia i wzajemnych relacji - rodziców i specjalistów 2.5.Koncepcja wsparcia kumulatywnego - ujęcie teoretyczne DIAGNOSTYCZNO-WERYFIKACYJNE UJĘCIE WSPARCIA PSYCHOPEDAGOGICZNEGO W PERSPEKTYWIE WYBORU PLACÓWKI KSZTAŁCENIA DLA DZIECKA ZAGROŻONEGO NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ - WYBRANE OBSZARY 4.1.Miejsce wsparcia jako perspektywa jego efektywności 4.2.Formy wsparcia specjalistycznego w placówkach wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ocenie rodziców 4.3.Współpraca rodziców ze specjalistami jako fundament wsparcia w wyborze szkoły dla dziecka zagrożonego niepełnosprawnością 4.4.Wsparcie psychopedagogiczne a wybór szkoły dla dziecka zagrożonego niepełnosprawnością - refleksje specjalistów i rodziców WSPARCIE I POMOC PSYCHOLOGICZNA W IMPLEMENTOWANIU DROGI EDUKACYJNEJ DZIECKA ZAGROŻONEGO NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ - WYBRANE OBSZARY 5.1.Specjalistyczne wsparcie i współpraca rodziców dziecka o niepełnej sprawności z poradnią psychologiczno-pedagogiczną 5.2.Projektowanie specjalistycznej prognozy edukacyjnej - autonomia decyzyjna rodziców czy twórczy impas 5.3.Specjalistyczne wparcie rodziców w procesie wyboru szkoły dla dziecka zagrożonego niepełnosprawnością w kontekście oddziaływania poradni psychologiczno-pedagogicznej - wybrane obszary 5.4.Niedostosowania formy kształcenia do możliwości dziecka zagrożonego niepełnosprawnością a wybór szkoły specjalnej - ujęcie ogólne PEDAGOGICZNE PROGNOZOWANIE EDUKACJI DZIECKA ZAGROŻONEGO NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ W PERSPEKTYWIE SPECJALISTÓW WCZESNEGO WSPOMAGANIA ROZWOJU Pedagogiczne wymiary prognozowania edukacji dzieci zagrożonych niepełnosprawnością a wybór szkoły 6.1.Perspektywy edukacji dziecka zagrożonego niepełnosprawnością - refleksje pedagogów 6.2.Współpraca pedagogów wczesnego wspomagania rozwoju małego dziecka z rodzicami dzieci zagrożonych niepełnosprawnością a wybór przyszłej placówki kształcenia PEDAGOGICZNA EFEKTYWNOŚĆ WSPARCIA I WSPÓŁPRACY Z RODZICAMI DZIECI ZAGROŻNYCH NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ A WYBRANE UWARUNKOWANIA ZAWODOWE 7.1. Samoocena pedagogów wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w kontekście wybranych uwarunkowań zawodowych i współpracy z rodzicami dzieci zagrożonych niepełnosprawnością 7.2.Obciążenia zawodowe pedagogów wczesnego wspomagania rozwoju małego dziecka a koherencja oddziaływania wspierającego 7.3.Samoocena i obciążenia zawodowe pedagogów wczesnego wspomagania rozwoju dziecka - poszukiwanie związku WCZESNA TERAPIA I PLANOWANIE EDUKACJI DZIECKA ZAGROŻONEGO NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ - ODPOWIEDZIALNA INTERWENCJA SPECJALISTÓW CZY TAKTYKA PERSFAZJI - RODZICIELSKIE IMPLIKACJE W DIALOGU DECYZYJNYM 8.1.Wczesne strategie terapeutyczne sposobem na współuczestnictwo rodziców dzieci niepełnosprawnych w planowaniu rozwoju i edukacji 8.2.Niepełnosprawność jako „prognostyk" edukacji dziecka - odpowiedzialna decyzyjność czy stereotyp naznaczenia 8.3.Odpowiedzialne doradztwo i partnerstwo w wyborze szkoły a zaangażowanie rodziców w terapie i rehabilitację dziecka zagrożonego niepełnosprawnością 8.4.Rodzicielska autonomia w wyborze szkoły dla dziecka zagrożonego niepełnosprawnością - wspólna droga czy samotny werdykt
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151853 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 319-362.
Uwaga dotycząca finansowania
Finansowanie: grant habilitacyjny
Uwaga dotycząca języka
Streszczenie w języku angielskim. Spis treści także w języku angielskim.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności