158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bezpieczeństwo społeczne państwa z uwzględnieniem bezpieczeństwa społecznego na poziomie regionalnym . Rozwój polskich portów lotniczych po 2004 roku (z wyłączeniem lotniska we Wrocławiu) Międzynarodowy Port Lotniczy im. Chopina w Warszawie (WAW/EPWA) Port Lotniczy im. Jana Pawła II w Krakowie (KRK/EPKK) Port Lotniczy im. Lecha Wałęsy w Gdańsku (GDN/EPGD) Międzynarodowy Port Lotniczy Katowice w Pyrzowicach (KTW/EPKT) Mazowiecki Port Lotniczy w Modlinie (WMI/EPMO) Port Lotniczy Poznań-Ławica im. Henryka Wieniawskiego (POZ/EPPO) Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka (RZE/EPRZ) Port Lotniczy Szczecin-Goleniów im. NSZZ „Solidarność” (SZZ/EPSC) Międzynarodowy Port Lotniczy im. Ignacego Jana Paderewskiego Bydgoszcz (BZG/EPBY). Port Lotniczy Lublin (LUZ/EPLB) Port Lotniczy Łódź im. Władysława Reymonta (LCJ/EPLL) Port Lotniczy Olsztyn-Mazury (SZY/EPSY) Port Lotniczy Zielona Góra-Babimost (IEG/EPZG) Port Lotniczy Warszawa-Radom im. Bohaterów Radomskiego Czerwca 1976 roku (RDO/EPRA) CPK – Centralny Port Komunikacyjny (im. Solidarności) Rozdział III. MPL im. Mikołaja Kopernika (WRO/EPWR) jako regionalny port lotniczy Wpływ MPL im. Mikołaja Kopernika na gospodarkę i bezpieczeństwo społeczne Dolnego Śląska Społeczno-ekonomiczne efekty funkcjonowania portu lotniczego . Metody pomiaru efektów funkcjonowania portu lotniczego Wpływ katalizowany ruchu turystycznego generowanego przez MPL im. Mikołaja Kopernika w roku 2016
Sygnatura czytelni BMW: VIII K 106
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M 15338 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 212-236.
Uwaga dotycząca finansowania
Współfinansowanie: Wydział Nauk Społecznych i Technicznych (Dolnośląska Szkoła Wyższa)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności