158660
No cover
Book
In basket
Bezpieczeństwo społeczne państwa z uwzględnieniem bezpieczeństwa społecznego na poziomie regionalnym . Rozwój polskich portów lotniczych po 2004 roku (z wyłączeniem lotniska we Wrocławiu) Międzynarodowy Port Lotniczy im. Chopina w Warszawie (WAW/EPWA) Port Lotniczy im. Jana Pawła II w Krakowie (KRK/EPKK) Port Lotniczy im. Lecha Wałęsy w Gdańsku (GDN/EPGD) Międzynarodowy Port Lotniczy Katowice w Pyrzowicach (KTW/EPKT) Mazowiecki Port Lotniczy w Modlinie (WMI/EPMO) Port Lotniczy Poznań-Ławica im. Henryka Wieniawskiego (POZ/EPPO) Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka (RZE/EPRZ) Port Lotniczy Szczecin-Goleniów im. NSZZ „Solidarność” (SZZ/EPSC) Międzynarodowy Port Lotniczy im. Ignacego Jana Paderewskiego Bydgoszcz (BZG/EPBY). Port Lotniczy Lublin (LUZ/EPLB) Port Lotniczy Łódź im. Władysława Reymonta (LCJ/EPLL) Port Lotniczy Olsztyn-Mazury (SZY/EPSY) Port Lotniczy Zielona Góra-Babimost (IEG/EPZG) Port Lotniczy Warszawa-Radom im. Bohaterów Radomskiego Czerwca 1976 roku (RDO/EPRA) CPK – Centralny Port Komunikacyjny (im. Solidarności) Rozdział III. MPL im. Mikołaja Kopernika (WRO/EPWR) jako regionalny port lotniczy Wpływ MPL im. Mikołaja Kopernika na gospodarkę i bezpieczeństwo społeczne Dolnego Śląska Społeczno-ekonomiczne efekty funkcjonowania portu lotniczego . Metody pomiaru efektów funkcjonowania portu lotniczego Wpływ katalizowany ruchu turystycznego generowanego przez MPL im. Mikołaja Kopernika w roku 2016
Sygnatura czytelni BMW: VIII K 106
Availability:
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. M 15338 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 212-236.
Funding information note
Współfinansowanie: Wydział Nauk Społecznych i Technicznych (Dolnośląska Szkoła Wyższa)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności