156983
Książka
W koszyku
Współczesny e-learning Definicja i etapy rozwoju e-learningu Etap 1: rozpoczęcie Etap 2: rozszerzenie (wzrost) Etap 3: integracja uczenia i wsparcie biznesu (dojrzałość) Etap 4: nauka na żądanie Etap 5: era cyfrowego nauczania Modele uczenia się z wykorzystaniem formuły e-learningu w organizacjach Technologie w szkoleniach Wirtualna rzeczywistość - immersive learning Immersyjne technologie w VR Nowa era szkoleń: od wiedzy do umiejętności z nowymi technologiami Nowa normalność: VR na ratunek Aktywny proces poznawczy i uirtual reality Nauka dostępna dla każdego Krawędź nad przepaścią Strategiczne wdrożenie e-learningu, czyli digital learning dziś Planowanie i realizacja szkoleń e-learningowych Kiedy e-learning? Podejście metodyczne Motywacja Znajomość celów Odniesienie do otaczającej rzeczywistości Zasada odwoływania się do wielu zmysłów Struktura Zaangażowanie i aktywność Informacja zwrotna o rezultatach Różnorodność Ukierunkowanie na uczącego się Komfort fizyczny E-learning a style uczenia się Projektowanie szkoleń w formule e-learningu Użytkownik e-szkolenia a proces jego tworzenia Kto tworzy e-learning? Kim jest uczący się i jaką rolę odgrywa persona? Jak zbudować personę? Alter ego w szkoleniu, czyli awatar Jak zmierzyć, czy e-learning działa? Precyzowanie celów szkoleniowych (dydaktycznych) Doświadczenie uczącego się Kluczowe funkcje systemów do zarządzania szkoleniami (LMS) Jaka jest podstawowa funkcjonalność systemów LMS? Standardy w LMS Korzyści z wdrożenia LMS Formy i formaty w e-learningu: adaptwe learning, machinę learning, blended learning, micro-learning, Al, mobile learning W jaki sposób e-learning będzie czerpać korzyści ze sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego? Jeszcze trochę o sztucznej inteligencji w świecie szkoleń i rozwoju Znaczenie spersonalizowanego doświadczenia pracownika Sztuczna inteligencja i spersonalizowane doświadczenie Zarządzanie wiedzą dziś - społeczność wiedzy Sztywny stary system Era Web 2.0 Uber-Connection Dzielenie się wiedzą, czyli samodzielne uczenie się (self-directed learning) Świadomość Wdrożenie Urzeczywistnienie O co chodzi w self-directed learning? Social learning - jak media społecznościowe usprawniają uczenie się Czym jest nowe społecznościowe uczenie się? 10 nieporozumień, gdy mowa o społecznościowym uczeniu się Co napędza społecznościowe uczenie się? Najczęstsze błędy przy projektowaniu i wdrażaniu social learningu Cyfrowa transformacja uczenia (się) Dobre praktyki Projektowanie doświadczeń edukacyjnych - Learning Experience Design (LXD) Czy LXD to tylko nowy termin na projektowanie instruktażowe? Jakie są uniwersalne cechy LXD? Quo vadis? Czyli nowe standardy pracy działów szkoleń i pracowników L&D Profesjonalizacja współczesnego L&D i istotne obszary jego rozwoju
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152372 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 257-259.
Uwaga dotycząca innej dostępnej postaci fizycznej
Książka dostępna także jako e-book.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności