158722
Brak okładki
Książka
W koszyku
E-mail marketing : komunikuj, angażuj, buduj lojalność / Ewelina Koch. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 2016. - 215 stron : ilustracje kolorowe ; 22 cm.
(Twoja Firma Widoczna w Internecie)
Podstawy: rynek e-mail marketingu i prawo E-mail marketing w liczbach Aspekty prawne Czym jest dana osobowa? Czym jest przetwarzanie danych osobowych? Zgoda na przetwarzanie danych osobowych Zgoda na przetwarzanie danych w celach marketingowych Przetwarzanie danych w celach marketingowych przez podmioty trzecie Typy pozyskania zgody marketingowej – single i double opt-in Spam vs e-mail marketing Dopełnienie formalności w GIODO Rejestracja zbioru danych Powołanie ABI Budowa bazy subskrybentów Gdy masz własną bazę odbiorców z aktualnymi zgodami handlowymi Gdy masz bazę danych nieaktualizowaną od kilku lat Gdy posiadasz bazę bez aktywnych zgód handlowych Gdy nie posiadasz bazy subskrybentów, ale masz bazę klientów Gdy nie posiadasz żadnej bazy potencjalnych odbiorców Lista Robinsonów Wybór profesjonalnego narzędzia Kryterium pierwsze: intuicyjność obsługi i przyjazny interfejs Kryterium drugie: raporty i statystyki Kryterium trzecie: dostarczalność, whitelisting, blacklisting i inboxowanie Kryterium czwarte: mechanizmy weryfikacyjne i antyspamowe Kryterium piąte: darmowe zasoby i zaawansowane funkcjonalności Rozplanowanie wysyłek w czasie Określenie nadawcy Przygotowanie autoresponderów Prośba o potwierdzenie subskrypcji Podziękowanie za zapis na newsletter Potwierdzenie rezygnacji z subskrypcji Struktura i import bazy odbiorców KROK 1: Wybór kreatora wiadomości KROK 2: Określenie tematu i nadawcy wiadomości KROK 3: Wybór szablonu KROK 4: Tworzenie wiadomości Stopka podglądu wiadomości Stopka informacyjna Stopka wypisu Wersja tekstowa Elementy HTML m.in. grafiki, wideo, GIF-y… KROK 5: Personalizacja i indywidualizacja wiadomości Personalizacja tekstu Zróżnicowanie elementów graficznych KROK 6: Testowanie wiadomości przed wysyłką Spam test Test podglądu wyświetlania wiadomości (ang. preview test) Testowa wysyłka wiadomości Podgląd wersji mobilnej Podgląd poprawności personalizacji Test A/B (ang. split test) KROK 7: Wybór odbiorców KROK 8: Wysyłka wiadomości Rozdział 5. Jak mierzyć efekty Podstawowe miary efektywności Wskaźnik wysłanych wiadomości Wskaźnik dostarczonych wiadomości Wskaźnik odbić Wskaźnik otwarć (OR) Wskaźnik kliknięć (CTR) Wskaźnik CTOR Wskaźnik wypisów z bazy (UR) Wskaźnik UTOR Wskaźnik zgłoszeń spamu Dodatkowe statystyki Geolokalizacja Domeny Aplikacje webowe, mobilne i desktopowe Ocena skuteczności kampanii w praktyce Co dalej, czyli inspiracje działań prostych i zaawansowanych Studium przypadku GetResponse dla Diverse: Jak kody rabatowe zwiększyły 10-krotnie liczbę subskrypcji do newslettera Studium przypadku GetResponse dla Hairstore.pl: Optymalizacja mailingów − wzrost zamówień o 31,96% w sklepie internetowym Studium przypadku FreshMail dla Diamonds Factory: Komunikacja 1:1 w e-mail marketingu Studium przypadku FreshMail dla TUI: Promocja oferty letniej przy pomocy kontentu dynamicznego Studium przypadku FreshMail dla PerhapsMe: Segmentacja bazy na podstawie analizy RFM Studium przypadku SARE dla Endo: 44,5% przyrost bazy dzięki konkursowi Urodzinowe rabaty Studium przypadku SARE dla L’Occitane: Kampania urodzinowa E-mail + SMS Studium przypadku SARE dla Nespresso: Badanie opinii klientów za pomocą ankiety online
Sygnatura czytelni BMW: XIII D 76 @
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152807, 152808 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6510 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności