156912
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Logistyki i Transportu we Wrocławiu)
1.PODSTAWY CONTROLLINGU I RACHUNKOWOŚCI ZARZĄDCZEJ 1.1.Istota i ewolucja rachunkowości zarządczej (K. Prymon) 1.1.1.Rachunkowość zarządcza jako system informacyjny wspierający zarządzanie przedsiębiorstwem 1.1.2.Problemy decyzyjne rozwiązywane w ramach rachunkowości zarządczej 1.1.3.Ewolucja rachunkowości zarządczej 1.2.Istota i ewolucja controllingu (A. Tubis) 1.2.1.Geneza controllingu 1.2.2.Definicja controllingu 1.2.3.Obszary działalności controllingu 1.3.Controlling a rachunkowość zarządcza (K. Prymon) 2.ROZWIĄZANIA ORGANIZACYJNE CONTROLLINGU 2.1.Controller w organizacji (A. Tubis) 2.1.1.Usytuowanie specjalisty ds. controllingu w organizacji 2.1.2.Rola i zadania specjalisty ds. controllingu 2.1.3.Wymagania stawiane controllerowi 2.2.Ośrodki odpowiedzialności (K. Prymon) 2.2.1.Tworzenie ośrodków odpowiedzialności jako przejaw decentralizacji zarządzania 2.2.2.Rodzaje ośrodków odpowiedzialności 2.2.3.Mierniki oceny ośrodków odpowiedzialności 2.3.Wdrażanie controllingu (K. Prymon) 3.CONTROLLING STRATEGICZNY I OPERACYJNY (A. Tubis) 3.1.Rola controllingu strategicznego w działalności przedsiębiorstwa 3.2.Controlling operacyjny 3.3.Benchmarking jako narzędzie controllingu strategicznego i operatywnego 4.SYSTEM INFORMACYJNY DLA POTRZEB CONTROLLINGU 4.1.Zarządzanie informacją jako składowa systemu controllingu (A. Tubis) 4.2.Budowa systemu informacyjnego dla potrzeb controllingu (A. Tubis) 4.3.Sprawozdawczość finansowa i zarządcza jako baza systemu informacyjnego dla potrzeb controllingu (K. Prymon) 5.INSTRUMENTY RACHUNKOWOŚCI ZARZĄDCZEJ W SŁUŻBIE CONTROLLINGU (K. Prymon) 5.1.Rachunek kosztów w controllingu 5.1.1.Tradycyjne systemy rachunku kosztów. Istota i klasyfikacja kosztów działalności przedsiębiorstwa 5.1.2.Tradycyjne metody kalkulacji kosztów 5.1.3.Nowoczesne systemy rachunku kosztów 5.2.Ocena rentowności działań organizacji - rachunek wyników w controllingu 5.2.1.Analiza CVP 5.2.2.Controllingowy rachunek wyników 5.2.3.Tradycyjny a controllingowy rachunek wyników 5.2.4.Analiza odchyleń wyniku finansowego 5.3.Specyfika budżetowania w controllingu 5.4.Ocena wskaźnikowa działalności przedsiębiorstwa 5.4.1.Ocena rentowności 5.4.2.Ocena płynności finansowej 5.4.3.Ocena zadłużenia 5.4.4.Ocena sprawności działania 5.4.5.Ocena wartości rynkowej 5.4.6.Kalkulacja kosztów działalności logistycznej 6.SYSTEM CONTROLLINGU PROCESOWEGO W OBSZARZE LOGISTYKI (A. Tubis) 6.1.Controlling procesowy jako wsparcie decyzji logistycznych 6.1.1.Controlling logistyczny 6.1.2.Infrastruktura procesów logistycznych 6.1.3.Controlling strategiczny i operacyjny w logistyce 6.2.System pomiaru procesów logistycznych 6.3.System prognozowania dla potrzeb controllingu logistycznego 6.4.Funkcjonowanie controllingu w obszarze logistycznej obsługi klienta 6.4.1.Tworzenie strategii logistycznej obsługi klienta 6.4.2.Logistyczne koszty procesu obsługi klienta 6.4.3.Mierniki i wskaźniki logistyczne dla procesu obsługi zamówień klienta
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152879 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 227-232.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności