158660
Book
In basket
Zarządzanie projektami / Marek Pawlak. - Wydanie 1 - 7 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, [2012]. - 276 stron : ilustracje ; 24 cm.
Rozdział 1. Pojęcie projektu 1.1.Otoczenie projektów 1.2.Pojęcie projektu 1.3.Przykłady projektów 1.4.Pojęcie zarządzania projektami 1.5.Realizacja funkcji rutynowych i zarządzanie projektami Rozdział 2. Tworzenie rozwiązań w ramach zarządzania projektami 2.1.Pojęcie problemu 2.2.Techniki rozwiązywania problemów 2.3.Modele faz życia systemu (podejście systemowe) 2.3.1.Pojęcie inżynierii systemów 2.3.2.Fazy życia systemu 2.4.Cykl rozwiązywania problemów 2.4.1.Sformułowanie problemu 2.4.2.Analiza sytuacji 2.4.3.Formułowanie celów 2.4.4.Synteza - tworzenie wariantów rozwiązań 2.4.5.Analiza wariantów rozwiązań 2.4.6.Ocena wariantów rozwiązań 2.4.7.Podjęcie decyzji 2.5.Fazy realizacji projektu 2.5.1.Cykl rozwiązywania problemu i fazy projektu 2.5.2.Model faz życia projektu 2.5.3.Koncepcje faz realizacji projektów w różnych branżach Rozdział 3. Zarządzanie projektem w sensie funkcjonalnym 3.1.Planowanie projektu 3.1.1.Pojęcie planowania projektu 3.1.2.Planowanie planowania 3.1.3.Elementy składowe planu 3.1.4.Zmienność planu 3.2.Planowanie zakresu 3.2.1.Potrzeby, cele i wymagania 3.2.2.Zakres projektu i produktu 3.3.Planowanie struktury zadań projektu 3.3.1.WBS definiuje zakres projektu 3.3.2.Podejścia do tworzenia WBS 3.3.3.Przypisanie zadań do stanowisk 3.3.4.Użytkownicy WBS 3.3.5.Liczba poziomów WBS 3.3.6.Wykorzystanie standardowych planów struktury 3.3.7.Odmiany WBS 3.4.Planowanie procesu 3.4.1.Definiowanie czynności 3.4.2.Ustalenie relacji między czynnościami 3.4.3.Określenie czasów trwania czynności 3.4.4.Planowanie terminów 3.4.5.Kamienie milowe 3.5.Planowanie zaangażowania zasobów 3.5.1.Planowanie zasobów 3.6.Planowanie kosztów 3.6.1.Metody szacowania kosztów 3.6.2.Źródła informacji o kosztach 3.6.3.Budżetowanie kosztów 3.6.4.Ustalenie ceny 3.6.6.Kontrola kosztów 3.7.Zarządzanie ryzykiem projektu 3.7.1.Pojęcie ryzyka 3.7.2.Fazy zarządzania ryzykiem 3.7.3.Identyfikacja zagrożeń 3.7.4.Analiza skutków zagrożeń 3.7.5.Ocena ryzyka projektu 3.7.6.Planowanie reakcji 3.7.7.Kontrola zagrożeń Rozdział 4. Struktury organizacyjne zarządzania projektami 4.1.Konieczność integracji działań 4.2.Typowe struktury we wnętrzu organizacji 4.2.1.Struktura „wpływowa" 4.2.2.Czysta organizacja projektowa (produktowa) 4.2.3.Macierzowa forma organizacji 4.2.4.Zleceniowa struktura projektowa 4.2.5.Zarządzanie projektem w komórce funkcjonalnej 4.2.6.Porównanie struktur 4.2.7.Wybór struktury 4.3.Zarządzanie projektami w ramach współpracy przedsiębiorstw 4.3.1.Konieczność wspólnego realizowania projektów 4.3.2.Odmiany struktur organizacyjnych Rozdział 5. Zarządzanie zespołem projektowym 5.1. Funkcja kierownika projektu 5.1.1.Zadania kierownika projektu 5.1.2.Wiedza i umiejętności 5.1.3.Kwalifikacje społeczne 5.1.4.Idealny kierownik projektu 5.2. Tworzenie zespołu projektowego 5.2.1. Konieczność pracy zespołowej 5.2.2.Pojęcie zespołu 5.2.3.Etapy tworzenia zespołu 5.2.4.Jak tworzyć zespół (dynamika zespołu) 5.2.5.Cechy dobrego zespołu 5.2.6.Zalety i wady pracy zespołowej 5.2.7.Podejmowanie decyzji w zespole 5.3. Komunikowanie się w zespole projektowym 5.3.1.Elementy komunikacji 5.3.2.Prowadzenie rozmowy
Media files:
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 152946 N, 152947 N (2 egz.)
Notes:
General note
Na stronie redakcyjnej: Copyright 2006.
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 271-273. Indeks.
Target audience note
Dla specjalistów oraz studentów uczelni wyższych na kierunku zarządzanie i marketing.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności