156789
Książka
W koszyku
Teoretyczne aspekty wywiadu i informacji w biznesie Potrzeby informacyjne organizacji Informacja wywiadowcza Cykl wywiadowczy Etyka zawodowa Szkoły CI na świecie Szkoła amerykańska Szkoła brytyjska Szkoła francuska Szkoła niemiecka Szkoła azjatycka Szkoła szwedzka Polska szkoła wywiadu? Wywiad Bezpieczeństwa Biznesu – CSI Zagrożenia wywiadu Determinanty bezpieczeństwa informacyjnego Zbieranie informacji biznesowych na poziomie operacyjnym – wywiad gospodarczy Gromadzenie danych wywiadowczych Analiza i ustalenia wywiadowcze Mnożniki siły analitycznej Ustalenia wywiadowcze Weryfikacja kontrahenta Zaległości podatkowe i celne Zagraniczne rejestry publiczne Media społecznościowe (SOCMINT) Biura informacji gospodarczej Ustalenia wywiadowcze mające na celu uniknięcie udziału w karuzeli VAT Pranie pieniędzy i finansowanie terroryzmu Ustalenia pracownicze Tworzenie informacji na poziomie taktycznym – wywiad konkurencyjny Kompleksowa koncepcja marketingowa wywiadu Marketingowe ustalenia wywiadowcze Wywiad marketingowy Metody badania rynku Koncepcja konkurencyjna wywiadu taktycznego Otoczenie konkurencyjne Środowisko wewnętrzne przedsiębiorstwa Badanie mikrootoczenia Badanie makrootoczenia Badanie środowiska wewnętrznego Wykorzystanie wiedzy na poziomie strategicznym – wywiad biznesowy Analityka Analizy strategiczne Strategiczna Karta Wyników Mapowanie strategii Analiza SWOT Analizy ekonomiczne Wczesne ostrzeganie Zarządzanie ryzykiem Analiza kryminalna Strategia Planowanie strategiczne Zarządzanie strategiczne Biznesowa gra wojenna Zmagania biznesowe Koncepcja wojny biznesowej Koncepcja walki konkurencyjnej Koncepcja wojny ekonomicznej Pojęcie wojny informacyjnej Zarządzanie potencjałem wywiadowczym w przedsiębiorstwie Poziomy zarządzania Potencjał wywiadowczy organizacji Pytanie pierwsze – „co?” Pytanie drugie – „za ile?” Pytanie trzecie – „jak?” Pytanie czwarte – „czym?” Pytanie piąte– „kto?” Wywiadowcze Centrum Doskonaleni Ewolucja Centrum Doskonalenia Zadania i cele Wywiadowczego Centrum Doskonalenia Tworzenie Wywiadowczego Centrum Doskonalenia Zarządzanie strukturą wywiadu i analityki w przedsiębiorstwie Teoretyczne aspekty analizy informacji w biznesie. Podejmowanie decyzji Monitoring Zapotrzebowanie wywiadowcze Analizy ilościowe i jakościowe Ocena informacji do dystrybucji KIT i KIQ Proces analityczny Triada analityczna Biznesowa analiza wywiadowcza Zarządzanie cyklem wywiadowczym Błędy poznawcze Ustrukturyzowane techniki analityczne Obszary stosowania Techniki analityczne Analityka w działaniu Wybrane problemy raportowania Dokumentowanie wywiadowcze Raportowanie analityczne Wizualizacja danych Wybrane przykłady wykorzystania analityki wywiadowczej Kluczowe wskaźniki efektywności Benchmarking Wewnętrzny rating Problematyka wybranych analiz Analiza scenariuszowa Analiza tekstu Analiza aktorów Mapy kognitywne Analiza sieci społecznych Wykorzystanie potencjału informacyjnego i strategicznego przedsiębiorstwa Rozwój analityki System Wczesnego Ostrzegania Kompleksowy SWO Konstruowanie SWO Sytuacja Wywiadowcza Biznesu Walka informacyjna w biznesie Zarządzanie percepcją Znaczenie marki Public relations Operacje informacyjne Dezinformacja Modele operacji informacyjnych Operacje psychologiczne Wywiad w biznesie a działania służb państwowych Obszary wywiadu biznesowego a działania służb państwowych Formy współdziałania ze służbami państwowymi Tajemnica przedsiębiorstwa
Sygnatura czytelni BMW: VIII A 50 @
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153428 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153429 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 284-291.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności