158660
Book
In basket
Relacje z klientami w budowaniu wartości klienta Istota wartości klienta Analiza portfelowa klientów Wartość dla klienta w tworzeniu wartości klienta Klient jako podmiot rachunkowości zarządczej Miejsce rachunku kosztów w kształtowaniu wartości klienta Ewolucja rachunkowości zarządczej i rachunku kosztów Klasyfikacja i wycena kosztów klienta Zakres i zadania rachunku kosztów w kontekście pomiaru wartości klienta Metody rachunkowości zarządczej zorientowane na klienta Integracja rachunku kosztów działań ze zrównoważoną kartą wyników Znaczenie integracji systemów rachunku kosztów z innymi metodami rachunkowości zarządczej Rachunek kosztów działań zorientowany na klienta Orientacja na klienta w zrównoważonej karcie wyników Model integracji rachunku kosztów działań ze zrównoważoną kartą wyników Możliwości zastosowania i ograniczenia modelu zrównoważonego rachunku kosztów działań klienta
Sygnatura czytelni BMW: X D 25 @
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 153565 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 153566 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 183-198.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności