158660
Książka
W koszyku
Relacje z klientami w budowaniu wartości klienta Istota wartości klienta Analiza portfelowa klientów Wartość dla klienta w tworzeniu wartości klienta Klient jako podmiot rachunkowości zarządczej Miejsce rachunku kosztów w kształtowaniu wartości klienta Ewolucja rachunkowości zarządczej i rachunku kosztów Klasyfikacja i wycena kosztów klienta Zakres i zadania rachunku kosztów w kontekście pomiaru wartości klienta Metody rachunkowości zarządczej zorientowane na klienta Integracja rachunku kosztów działań ze zrównoważoną kartą wyników Znaczenie integracji systemów rachunku kosztów z innymi metodami rachunkowości zarządczej Rachunek kosztów działań zorientowany na klienta Orientacja na klienta w zrównoważonej karcie wyników Model integracji rachunku kosztów działań ze zrównoważoną kartą wyników Możliwości zastosowania i ograniczenia modelu zrównoważonego rachunku kosztów działań klienta
Sygnatura czytelni BMW: X D 25 @
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153565 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153566 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 183-198.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności