158722
No cover
Book
In basket
Konteksty, luka badawcza i problem badawczy 11 Cele, tezy, pytania badawcze, hipotezy 16 Metodologia i model badawczy 21 Metodologia badania 1. Zarządzanie sytuacją estetyczną z perspektywy twórcy 26 Metodologia badania 2. Sytuacja estetyczna: perspektywa odbiorcy 31 Metodologia badania 3. Tożsamość i autopercepcja prostych osobowości twórczych 33 Metodologia badania 4. Percepcja prostych osobowości twórczych 38 Metodologia badania 5. Złożone osobowości twórcze: artysta-menedżer i artysta przedsiębiorca 40 Struktura 44 ROZDZIAŁ 1. ZARZĄDZANIE JAKO SZTUKA 47 1.1. Istota sztuki 48 1.1.1. Sztuka a twórczość 48 1.1.2. Piękno a rzeczywistość 54 1.1.3. Estetyka a etyka: wartości i kryteria 56 1.2. Istota zarządzania 59 1.2.1. Definicje i cechy zarządzania 59 1.2.2. Poziomy i funkcje zarządzania 63 1.2.3. Samozarządzanie 64 1.3. Przenikanie się granic sztuki i zarządzania 65 1.3.1. Potoczne rozumienie sztuki w zarządzaniu 65 1.3.2. Estetyka zarządzania a zarządzanie humanistyczne 68 ROZDZIAŁ 2. SZTUKA JAKO DZIAŁALNOŚĆ ORGANIZACYJNA 81 2.1. Zarządzanie sztuką 82 2.2. Sytuacja estetyczna 83 2.2.1. Twórca 85 2.2.2. Proces twórczy 96 2.2.3. Dzieło sztuki 99 2.2.4. Odbiorca 100 2.2.5. Proces odbioru i rola krytyki 102 2.2.6. Świat realny 104 2.2.7. Świat wartości 105 2.3. Działalność organizacyjna artysty 107 2.3.1. Samozarządzanie 107 2.3.2. Zarządzanie sytuacją estetyczną 109 2.3.3. Zarządzanie instytucją kultury 132 ROZDZIAŁ 3. APLIKACJA TEORII ESTETYCZNEJ W ZARZĄDZANIU 135 3.1. Estetyzacja zarządzania 135 3.2. Metafora organizacji jako dzieła sztuki 137 3.2.1. Menedżer jako twórca 139 3.2.2. Zarządzanie jako proces twórczy 148 3.2.3. Organizacja jako dzieło sztuki 150 3.2.4. Interesariusze organizacji jako odbiorcy 151 3.2.5. Proces odbioru 153 3.2.6. Świat realny 155 3.2.7. Świat wartości 156 ROZDZIAŁ 4. OSOBOWOŚĆ TWÓRCZA: TOŻSAMOŚĆ I PERCEPCJA 161 4.1. Tożsamość i jej percepcja 161 4.1.1. Tożsamość i jej typy 162 4.1.2. Napięcia tożsamościowe i myślenie paradoksalne 165 4.1.3. Kryzys tożsamości 167 4.1.4. Percepcja i jej proces 169 4.2. Osobowości twórcze proste 171 4.2.1. Tożsamość prostych osobowości twórczych 171 4.2.2. Percepcja prostych osobowości twórczych 179 4.3. Osobowości twórcze złożone 182 4.3.1. Tożsamość i autopercepcja artysty menedżera 182 4.3.2. Tożsamość i autopercepcja artysty-przedsiębiorcy 188 4.3.3. Wnioski 196 ROZDZIAŁ 5. KREATYWNOŚĆ W DZIAŁALNOŚCI ARTYSTYCZNEJ I MENEDŻERSKIEJ - ŹRÓDŁO, MOTYW, INSPIRACJA, IMPROWIZACJA 207 5.1. Sztuka kreatywności 208 5.1.1. Koncepcje kreatywności 210 5.1.2. Granice kreatywności 214 5.1.3. Rola zaangażowania 216 5.2. Zarządzanie kreatywnością 218 5.2.1. Źródła kreatywności 220 5.2.2. Motywy kreatywności 222 5.2.3. Inspiracja kontekstualna 223 5.2.4. Kreatywność indywidualna i grupowa 225
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 153731 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 291-333.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności