158660
Książka
W koszyku
Marketing relacji Istota relacyjnej koncepcji zarządzania przedsiębiorstwem Ewolucja koncepcji zarządzania marketingowego Konceptualizacja pojęcia i istota marketingu relacji Klasyfikacja relacji z klientem Relacje a etapy lojalności klientów Rozwój technologii cyfrowych a marketing relacji Rozwój technologii cyfrowych w marketingu Ewolucja od 1.0 do 5.0 w technologii i marketingu Miejsce technologii w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw Cztery wymiary Internetu Klasyfikacja narzędzi komunikacji wirtualnej Nowe technologie a nowy konsument Sześć generacji konsumentów Konsument wobec ewolucji technologii cyfrowych Segmentacja behawioralna internautów "Momenty prawdy" w dobie technologii cyfrowych Ścieżka podróży klienta w erze cyfrowej Determinanty kształtowania relacji w świecie wirtualnym Propozycja wartości i wygoda klienta Bezpieczeństwo i zaufanie Obsługa klienta Zaangażowanie i poczucie przynależności Wartość dodatkowa Narzędzia komunikacji w środowisku WWW Strona WWW jako podstawowe narzędzie komunikacji online Klasyfikacja stron WWW Marketing w wyszukiwarkach internetowych Reklamy online Chatboty Narzędzia marketingu bezpośredniego w Internecie E-mail marketing Instant messaging marketing Marketing szeptany (eWOM) Komunikacja przez zabawę (advergaming) Komunikacja przez współtworzenie Media społecznościowe w kreowaniu relacji Społeczności wirtualne Przyczyny zainteresowania przedsiębiorstw mediami społecznościowymi Proces budowania relacji w mediach społecznościowych Nowoczesne formy działań marketingowych w kreowaniu relacji. Influencer marketing Content marketing Storytelling i archetypy marki Real time marketing (RTM) Marketing mobilny i technologia noszona
Sygnatura czytelni BMW: XIII D 82 @
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 154097 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154098 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 319-340.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności