158664
Book
In basket
PODSTAWY PRAWNE WYKONYWANIA LOTÓW WEDŁUG PRZYRZĄDÓW Międzynarodowe podstawy prawne dotyczące lotnictwa cywilnego Znaczące międzynarodowe organizacje lotnicze Krajowe przepisy regulujące funkcjonowanie lotnictwa cywilnego Minimalne wyposażenie statków powietrznych wykonujących loty IFR Minimalne wyposażenie samolotu Minimalne wyposażenie śmigłowca Dodatkowe wymagania dla operacji zarobkowego transportu lotniczego Loty w załodze jednoosobowej według IFR CHARAKTERYSTYKA POLSKIEJ PRZESTRZENI POWIETRZNEJ (FIR WARSZAWA) W ASPEKCIE LOTÓW IFR Polska przestrzeń powietrzna Zarządzanie przestrzenią powietrzną (ASM) Zarządzania przepływem ruchu lotniczego - ATFM Służby ruchu lotniczego (ATS) Służby kontroli ruchu lotniczego (ATC) Służba doradcza ruchu lotniczego (ADVS Służba Informacji Powietrznej (FIS) Służba alarmowa (ALRS) Służba UNICOM. ANALIZA I CHARAKTERYSTYKA PROCEDUR STOSOWANYCH W LOTACH IFR Czynniki warunkujące konstrukcję procedur podejścia do lądowania Segmenty podejścia do lądowania Segment dolotu (Arrival segment) Segment podejścia początkowego (Arrival Route) Podejście nieprecyzyjne Segment podejścia pośredniego Segment podejścia końcowego Segment podejścia precyzyjnego ILS Odlot po nieudanym podejściu Procedura podejścia z okrążeniem Manewrowanie z widzialnością przy wykorzystaniu wyznaczonej linii drogi Klasyfikacja podejść do lądowania GNSS Specyfikacja RNP APCH AR APCH Advanced Podział podejść do lądowania ICAO Procedury RNAV GNSS Mapy trasowane wykorzystywane w lotach IFR Procedura oczekiwania - HOLDING Sposoby wejścia w strefę oczekiwania Wprowadzenie poprawki na wiatr Procedury podejścia do lądowania na wybranych lotniskach Wyznaczenie OCA/H dla segmentu podejścia końcowego Podejście na lotnisku Poprad na Słowacji Procedura podejścia do lądowania na lotnisku Durban w RPA Przejście z lotu IFR do lotu VFR MOŻLIWOŚCI I CHARKTERYSYTKA SYSTEMÓW RADIONAWIGACYJNYCH W LOTACH IFR System radionawigacyjny VOR System radionawigacyjny NDB-ADF Radiodalmierz DME Radary kontroli ruchu lotniczego System ILS (Instrument Landing System) System nawigacji obszarowej RNAV GNSS. WYBRANE MAPY LOTNICZE POD KĄTEM LOTÓW IFR (JEPPESEN AIRWAY MANUAŁ) System WGS-84. Stosowanie map IFR firmy JEPPESEN Informacje zawarte na mapach firmy JEPPESEN oraz sposób ich odczytywania NIEZBĘDNA DOKUMENTACJA METEOROLOGICZNA DLA LOTÓW IFR. WSTĘPNE I BEZPOŚREDNIE PRZYGOTOWANIE DO LOTÓW IFR. Minima planowania w lotach według wskazań przyrządów Warunki meteorologiczne Bezpośrednie przygotowanie do lotu Stosowane karty podejścia CHARAKTERYSTYKA PODEJŚĆ WEDŁUG PBN Perspektywiczne kierunki rozwoju ATM Przestrzeń bez dróg lotniczych (Free Route Airspace) Narzędzia wykorzystywane w zarządzaniu przestrzenią System NEST Analiza narzędzi pomiarowych do oceny efektywności wykorzystania przestrzeni powietrznej System GNSS w nawigacji powietrznej Charakterystyka podejść według PBN PODSTAWY PRAWNE WYKONYWANIA LOTÓW BVLOS
Sygnatura czytelni BMW: VIII K 113
Media files:
Availability:
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 154218 E N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 308-313.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności