158660
Książka
W koszyku
Programowanie grafiki 3D z użyciem MonoGame Tworzenie gry MonoGame Narzędzia i środowisko pracy Instalacja i konfiguracja środowiska Klasa gry Tworzymy pierwszy obiekt Werteksy, efekt i rysowanie trójkąta Nawijanie Prymitywy Kolory jako własności werteksów Macierze i kamera Rzutowanie sceny na ekran Ustawienie kamery Prosta animacja Bufor werteksów Komponenty gry Kontrola ułożenia prostopadłościanu . Oświetlenie wirtualnej sceny. Model Phonga Model oświetlenia Phonga Wektory normalne Definiowanie własnego formatu werteksów Definiowanie wektorów normalnych modelu Oświetlenie domyślne Składowe światła w modelu oświetlenia Phonga Eksperymenty z własnościami materiału i źródłami światła Różnice w cieniowaniu dla werteksów i dla pikseli Uśrednienie i interpolacja normalnych Cienie rzucane Mieszanie kolorów Alpha blending Przezroczystość Mgła Odwzorowanie tekstur Teksturowanie Adaptacja aktora Dodawanie tekstur do projektu Zawijanie tekstur Wiele obrazów w jednej teksturze Przezroczystość Kontrolery gier Sterowanie Klawiatura Wykrywanie zmian w stanie kontrolerów Gamepad Mysz Sfera, bufor indeksów i cieniowanie Phonga Komponent Bufor indeksów Konstrukcja sfery Oświetlenie - uśrednianie normalnych Teksturowanie Ostatnie szlify Skybox i odwzorowywanie otoczenia Alternatywne rozwiązanie Breakout 3D Projekt gry Ustawienie kamery Wczytywanie i przygotowanie modelu Plansza, paletka oraz cegły Piłka Zmiana pozycji kamery Interfejs 2D Optymalizacja obiektów gry Różne kolory cegieł Język HLSL Shadery Środowisko programistyczne FX Composer Typy zmiennych w HLSL Semantyki Funkcje, struktury, pętle i instrukcje warunkowe Pliki efektu i techniki Tworzenie własnego efektu HLSL Definiowanie zmiennych globalnych Prezentacja pozycji za pomocą koloru Wykorzystanie efektów w projekcie gry MonoGame Implementacja oświetlenia Phonga w shaderach Model Phonga Implementacja modelu Phonga w efekcie HLSL Światło emisji i otoczenia Światło rozproszone Połysk Oświetlenie per pixel Użycie efektu w MonoGame Podstawy teksturowania z wykorzystaniem HLSL Implementacja Użycie efektu w MonoGame
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII A 100
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154412 N (1 egz.)
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154413 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeks.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności