158660
No cover
Book
In basket
Strategia – charakterystyka wybranych elementów Szkoły myślenia strategicznego Formułowanie strategii w firmie My Space staje się częścią większej sieci Koncepcje zarządzania organizacją. Koncepcje i metody w naukach o zarządzaniu Koncepcja zarządzania relacjami z klientami Koncepcja zarządzania zaangażowaniem pracowników Koncepcja zarządzania talentami Koncepcja benchmarkingu Budowanie programów lojalnościowych Perspektywa zarządzania procesami w strategii organizacji Etapy zarządzania procesami Typologia strategii konkurencji Zależności między realizowaną strategią konkurencji a doskonaleniem procesów Strategiczna kontrola procesów Firma kurierska „Ekspresowa przesyłka” Zarządzanie zasobami ludzkimi w strategii organizacji Postrzeganie organizacji Zasoby ludzkie w organizacji Polityka personalna a strategia personalna Związek strategii zarządzania zasobami ludzkimi ze strategią organizacji Firma Goodvalley Zarządzanie finansami w strategii przedsiębiorstwa Zarządzanie aktywami przedsiębiorstwa – strategie kapitału obrotowego Zarządzanie pasywami – strategie finansowania (finansowe) Wybrane strategie wzrostu przedsiębiorstwa – elementy planowania finansowego Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI) − ocena skutków zarządzania finansami Studium przypadku: Wybrane dane bilansowe i finansowe (bilans i rachunek zysków i strat) przedsiębiorstwa Wawel w 2021 r. Systemy i technologie informatyczne w zarządzaniu organizacją Systemy informowania kierownictwa (MIS) Hurtownie danych Business Intelligence (BI) Integracja systemów informatycznych w obszarze zarządzania logistyką przedsiębiorstwa usługowego Zarządzanie danymi w organizacji Gromadzenie i przechowywanie danych w organizacji Łączenie danych z wielu źródeł (ETL) Tworzenie bazy danych Przykłady baz danych i ich użytkowanie Data mining – wykorzystanie dużych zbiorów danych Bezpieczeństwo i ochrona danych Baza danych firmy szkoleniowej Rozwój informatyki we wsparciu decyzyjnym organizacji Systemy wsparcia decyzji (DSS) Systemy eksperckie (ES) Trendy rozwojowe zastosowań informatycznych w zarządzaniu Studium przypadku: Zastosowanie Internetu rzeczy (IoT) w zarządzaniu przedsiębiorstwem (smart factory) Wykorzystanie technologii cyfrowych w zarządzaniu zasobami ludzkimi Koncepcja Przemysłu 4.0 i jego konsekwencje dla rynku pracy Nowe technologie cyfrowe – wyzwania dla zarządzania zasobami ludzkimi Electronic Human Resource Management System (e-HRM) Chatboty w rekrutacji i przykłady ich zastosowania Marketing logistyczny i zarządzanie działalnością marketingową operatora TSL Social media w działalności marketingowej operatora TSL Badanie satysfakcji klienta w kontekście zarządzania jakością Klient w systemie zarządzania jakością Populacja a próba – dobór próby do badań Badania ankietowe Wywiad i badania fokusowe Obserwacja i tajemniczy klient Metoda servqual
Indeks satysfakcji klienta (CSI) Badanie dotyczące rozpoznania potrzeb mieszkańców osiedla oraz poziomu satysfakcji z tytułu udogodnień rekreacyjnych Zarządzanie przedsiębiorstwem kreatywnym Zmiana postrzegania kreatywności Prokreatywny styl przywództwa – Servant Leadership Od kreatywności jednostki do kreatywności całej organizacji Aktywność Fundacji Pamięć, Edukacja, Kultura Zarządzanie zawartością w mediach Podstawowe procesy w firmach medialnych Znaczenie kreatywności w tworzeniu oferty i przewagi konkurencyjnej organizacji medialnej Zarządzanie zmianą Zmiany w odbiorze treści medialnych Grupa Polsat Plus Media relations i zarządzanie informacją w kryzysie Kryzys wizerunkowy – definiowanie i przyczyny Zasady zarządzania informacją w kryzysie mBank „ęśąćż” Zarządzanie własnością intelektualną w przedsiębiorstwie Geneza ochrony własności intelektualnej na świecie Podstawowe zagadnienia związane z ochroną własności przemysłowej praw autorskich Strategie zarządzania własnością intelektualną Umowy w zarządzaniu własnością intelektualną Znaczenie ochrony własności intelektualnej Prawa autorskie a znak towarowy: Banksy versus Full Colour Black Limited Zarządzanie instytucjami kredytowymi Uwarunkowania funkcjonowania instytucji kredytowych Ryzyko bankowe w instytucjach kredytowych Zarządzanie ryzykiem w instytucjach kredytowych Wybrane modele funkcjonowania instytucji kredytowych Wyzwania sektora bankowego w opinii ekspertów Alior Banku S.A. Zarządzanie w agrobiznesie Agrobiznes i jego elementy Znaczenie rolnictwa i agrobiznesu Łańcuchy dostaw żywności Wybrane przykłady łańcuchów żywnościowych Wybrane zagadnienia decyzyjne w agrobiznesie Kierunki zmian w zarządzaniu agrobiznesem Przedsiębiorstwo przetwórstwa mleka Zarządzanie logistyką w szpitalach Specyfika zarządzania szpitalami Przesłanki zarządzania logistyką w szpitalach Logistyka szpitali – wybrane trendy w zarządzaniu Wyzwania w obszarze logistyki w szpitalach Wdrożenie skanowania kodów kreskowych w szpitalu klinicznym w Polsce Zarządzanie bezpieczeństwem ruchu drogowego w przestrzeni społecznej Zagrożenie a ryzyko w ruchu drogowym Etapy rozwoju idei zarządzania bezpieczeństwem ruchu drogowego Czynniki wpływające na zdarzenia drogowe Zarządzanie bezpieczeństwem człowieka w ruchu drogowym infrastruktury drogowej pojazdu Działania podmiotów sektora prywatnego i organizacji non profit na rzecz bezpieczeństwa ruchu drogowego Zarządzanie logistyką miasta Logistyka miasta jako koncepcja zarządzania przepływami osób w mieście Rola prognozowania ruchu w kształtowaniu instrumentów logistyki miasta Miasto jako lokalizacja (logistycznych) procesów tworzenia wartości Prognoza wielkości średniodobowego ruchu na drogach międzynarodowych w Polsce w 2050 r. Zarządzanie relacjami z interesariuszami w sferze publicznej – działania public affairs Public relations, lobbing, public affairs – różnice i podobieństwa Lobbing – narzędzie realizacji działań public affairs Fazy procesu zarządzania public affairs w organizacji Utworzenie Zespołu Parlamentarnego ds. Poczty Polskiej Pomiar dokonań w organizacjach sektora publicznego Nowe Zarządzanie Publiczne Pomiar dokonań organizacji Bariery w pomiarze dokonań organizacji sektora publicznego Zrównoważona karta wyników jako wielowymiarowe narzędzie pomiaru dokonań Wykorzystanie zrównoważonej karty wyników w pomiarze dokonań organizacji sektora publicznego
Sygnatura czytelni BMW: IX B 132 @
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 154415 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 154416 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia przy rozdziałach.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności