158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
Strategia – charakterystyka wybranych elementów Szkoły myślenia strategicznego Formułowanie strategii w firmie My Space staje się częścią większej sieci Koncepcje zarządzania organizacją. Koncepcje i metody w naukach o zarządzaniu Koncepcja zarządzania relacjami z klientami Koncepcja zarządzania zaangażowaniem pracowników Koncepcja zarządzania talentami Koncepcja benchmarkingu Budowanie programów lojalnościowych Perspektywa zarządzania procesami w strategii organizacji Etapy zarządzania procesami Typologia strategii konkurencji Zależności między realizowaną strategią konkurencji a doskonaleniem procesów Strategiczna kontrola procesów Firma kurierska „Ekspresowa przesyłka” Zarządzanie zasobami ludzkimi w strategii organizacji Postrzeganie organizacji Zasoby ludzkie w organizacji Polityka personalna a strategia personalna Związek strategii zarządzania zasobami ludzkimi ze strategią organizacji Firma Goodvalley Zarządzanie finansami w strategii przedsiębiorstwa Zarządzanie aktywami przedsiębiorstwa – strategie kapitału obrotowego Zarządzanie pasywami – strategie finansowania (finansowe) Wybrane strategie wzrostu przedsiębiorstwa – elementy planowania finansowego Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI) − ocena skutków zarządzania finansami Studium przypadku: Wybrane dane bilansowe i finansowe (bilans i rachunek zysków i strat) przedsiębiorstwa Wawel w 2021 r. Systemy i technologie informatyczne w zarządzaniu organizacją Systemy informowania kierownictwa (MIS) Hurtownie danych Business Intelligence (BI) Integracja systemów informatycznych w obszarze zarządzania logistyką przedsiębiorstwa usługowego Zarządzanie danymi w organizacji Gromadzenie i przechowywanie danych w organizacji Łączenie danych z wielu źródeł (ETL) Tworzenie bazy danych Przykłady baz danych i ich użytkowanie Data mining – wykorzystanie dużych zbiorów danych Bezpieczeństwo i ochrona danych Baza danych firmy szkoleniowej Rozwój informatyki we wsparciu decyzyjnym organizacji Systemy wsparcia decyzji (DSS) Systemy eksperckie (ES) Trendy rozwojowe zastosowań informatycznych w zarządzaniu Studium przypadku: Zastosowanie Internetu rzeczy (IoT) w zarządzaniu przedsiębiorstwem (smart factory) Wykorzystanie technologii cyfrowych w zarządzaniu zasobami ludzkimi Koncepcja Przemysłu 4.0 i jego konsekwencje dla rynku pracy Nowe technologie cyfrowe – wyzwania dla zarządzania zasobami ludzkimi Electronic Human Resource Management System (e-HRM) Chatboty w rekrutacji i przykłady ich zastosowania Marketing logistyczny i zarządzanie działalnością marketingową operatora TSL Social media w działalności marketingowej operatora TSL Badanie satysfakcji klienta w kontekście zarządzania jakością Klient w systemie zarządzania jakością Populacja a próba – dobór próby do badań Badania ankietowe Wywiad i badania fokusowe Obserwacja i tajemniczy klient Metoda servqual
Indeks satysfakcji klienta (CSI) Badanie dotyczące rozpoznania potrzeb mieszkańców osiedla oraz poziomu satysfakcji z tytułu udogodnień rekreacyjnych Zarządzanie przedsiębiorstwem kreatywnym Zmiana postrzegania kreatywności Prokreatywny styl przywództwa – Servant Leadership Od kreatywności jednostki do kreatywności całej organizacji Aktywność Fundacji Pamięć, Edukacja, Kultura Zarządzanie zawartością w mediach Podstawowe procesy w firmach medialnych Znaczenie kreatywności w tworzeniu oferty i przewagi konkurencyjnej organizacji medialnej Zarządzanie zmianą Zmiany w odbiorze treści medialnych Grupa Polsat Plus Media relations i zarządzanie informacją w kryzysie Kryzys wizerunkowy – definiowanie i przyczyny Zasady zarządzania informacją w kryzysie mBank „ęśąćż” Zarządzanie własnością intelektualną w przedsiębiorstwie Geneza ochrony własności intelektualnej na świecie Podstawowe zagadnienia związane z ochroną własności przemysłowej praw autorskich Strategie zarządzania własnością intelektualną Umowy w zarządzaniu własnością intelektualną Znaczenie ochrony własności intelektualnej Prawa autorskie a znak towarowy: Banksy versus Full Colour Black Limited Zarządzanie instytucjami kredytowymi Uwarunkowania funkcjonowania instytucji kredytowych Ryzyko bankowe w instytucjach kredytowych Zarządzanie ryzykiem w instytucjach kredytowych Wybrane modele funkcjonowania instytucji kredytowych Wyzwania sektora bankowego w opinii ekspertów Alior Banku S.A. Zarządzanie w agrobiznesie Agrobiznes i jego elementy Znaczenie rolnictwa i agrobiznesu Łańcuchy dostaw żywności Wybrane przykłady łańcuchów żywnościowych Wybrane zagadnienia decyzyjne w agrobiznesie Kierunki zmian w zarządzaniu agrobiznesem Przedsiębiorstwo przetwórstwa mleka Zarządzanie logistyką w szpitalach Specyfika zarządzania szpitalami Przesłanki zarządzania logistyką w szpitalach Logistyka szpitali – wybrane trendy w zarządzaniu Wyzwania w obszarze logistyki w szpitalach Wdrożenie skanowania kodów kreskowych w szpitalu klinicznym w Polsce Zarządzanie bezpieczeństwem ruchu drogowego w przestrzeni społecznej Zagrożenie a ryzyko w ruchu drogowym Etapy rozwoju idei zarządzania bezpieczeństwem ruchu drogowego Czynniki wpływające na zdarzenia drogowe Zarządzanie bezpieczeństwem człowieka w ruchu drogowym infrastruktury drogowej pojazdu Działania podmiotów sektora prywatnego i organizacji non profit na rzecz bezpieczeństwa ruchu drogowego Zarządzanie logistyką miasta Logistyka miasta jako koncepcja zarządzania przepływami osób w mieście Rola prognozowania ruchu w kształtowaniu instrumentów logistyki miasta Miasto jako lokalizacja (logistycznych) procesów tworzenia wartości Prognoza wielkości średniodobowego ruchu na drogach międzynarodowych w Polsce w 2050 r. Zarządzanie relacjami z interesariuszami w sferze publicznej – działania public affairs Public relations, lobbing, public affairs – różnice i podobieństwa Lobbing – narzędzie realizacji działań public affairs Fazy procesu zarządzania public affairs w organizacji Utworzenie Zespołu Parlamentarnego ds. Poczty Polskiej Pomiar dokonań w organizacjach sektora publicznego Nowe Zarządzanie Publiczne Pomiar dokonań organizacji Bariery w pomiarze dokonań organizacji sektora publicznego Zrównoważona karta wyników jako wielowymiarowe narzędzie pomiaru dokonań Wykorzystanie zrównoważonej karty wyników w pomiarze dokonań organizacji sektora publicznego
Sygnatura czytelni BMW: IX B 132 @
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154415 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154416 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia przy rozdziałach.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności