156536
Książka
W koszyku
Flutter : podstawy / Krzysztof Baranowski. - Gliwice : Helion, 2024. - 232 strony : ilustracje ; 24 cm.
O Flutterze i cross-platform słów kilka Moje dawne prognozy Rozdział 2. Konfiguracja środowiska Instalacja Flutter SDK Jak dodać folder bin do zmiennej środowiskowej PATH? Instalacja środowiska programistycznego Visual Studio Code IntelliJ IDEA Android Studio Xcode Urządzenia, symulatory i emulatory Konfiguracja urządzenia z systemem Android Konfiguracja emulatora systemu Android Konfiguracja urządzenia z systemem iOS Konfiguracja symulatora systemu iOS Podstawy języka Dart Zmienne i typy danych Stałe Operatory Sterowanie przepływem i pętle Język Dart jest null safety Funkcje Parametry nazwane i wartości domyślne Funkcje anonimowe Elementy obiektowości Klasy Dziedziczenie i klasy abstrakcyjne Przesłanianie Wyliczenia Aplikacja Demo Zanim dotkniemy kodu Plik pubspec.yaml Pierwszy kontener Animacja zmiany koloru Układy widoków, czyli layouty Pokażmy trochę tekstu! Warunkowe tworzenie widoku Czytelny kod to rzecz święta Przyciski FilledButton FloatingActionButton Myśl deklaratywnie Gra wisielec Interfejs użytkownika Widok wisielca Tytuł gry Widżet hasła Klawiatura Architektura Wzorzec projektowy MVVM Model widoku ekranu gry Ekran ładowanie nowej gry Nasłuchiwanie zmian stanu Modele danych Hasło Interakcja z klawiaturą Problem z aktualizacją widżetu hasła Stan przycisków klawiatury Zmiany w modelu widoku Biblioteka get_it — zarządzanie zależnościami Ekran przegranej Widżet GameFailedState Widżet GameResultView Ekran ukończenia poziomu Ekran ukończenia gry Nawigacja Rakiety SpaceX Komunikacja pomiędzy widokiem a cubitem Model rakiety Lista rakiet Wybór rakiety Nadawanie stylu Pobieranie danych z serwera API Repozytorium rakiet i mapowanie Zmiana źródła danych dla rakiet Rozbudowa interfejsu użytkownika Widżet RocketDetails Tytuł na liście rakiet Logo SpaceX Widżet nazwy rakiety Obsługa wielu języków Pliki tłumaczeń Więcej informacji o rakiecie! Widżet opisu rakiety Task Timer Konfiguracja projektu Model prezentacji zadania i cubit Widżet dodawania zadania Użycie widżetu podsumowania Ekran pracy nad zadaniem TaskTimerCubit TaskTimerPage Przechodzenie do nowego ekranu Zakończenie pracy nad zadaniem i pauza Akcje i widżet stanu Widżet TimerView Lottie Brakująca logika w cubicie Mechanizm Hot Restart oraz Hot Reload Przygotowanie wersji produkcyjnej aplikacji mobilnej iOS Apple Connect Konfiguracja projektu iOS Przygotowanie wersji release Przetestowanie aplikacji w Test Flight Android Przygotowanie klucza Keystore Automatyczne podpisywanie aplikacji w trybie release Przygotowanie wersji release Uruchamianie aplikacji na różnych platformach Dodawanie wsparcia dla wielu platform Komendy Wersja release dla desktop Uruchamianie aplikacji na wybranej platformie Zmiana nazwy oraz ikony aplikacji mobilnych Po co używać biblioteki Equatable? Pomysły na własne projekty Struktura projektu Flutter Proponowane struktury folderów projektu Podział ze względu na typ Podział ze względu na funkcjonalność Plik pubspec.yaml Zarządzanie zasobami
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII J 123
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154665 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
W copyright rok: 2024, data wpływu egzemplarza obowiązkowego: 2023.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla początkujących programistów.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności