158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
Raportowanie zintegrowane - holistyczne ujęcie informacji ekonomicznych 13 1.1. Geneza i atrybuty sprawozdawczości korporacyjnej 13 1.2. Integracja sprawozdawczości finansowej i niefinansowej - trendy, szanse i zagrożenia 31 1.3. Zakres i struktura ramowa raportu zintegrowanego 42 1.4. Przegląd badań nad raportowaniem zintegrowanym 53 Model biznesu i jego sprawozdawczość z perspektywy tworzenia wartości 69 2.1. Ramy teoretyczne koncepcji modelu biznesu 69 2.2. Determinanty transformacji modeli biznesu 84 2.3. Komponenty modelu biznesu 88 2.4. Miejsce modelu biznesu w sprawozdawczości zintegrowanej 94 Wartość przedsiębiorstwa i możliwości jej kreowania 121 3.1. Pojęcie wartości - ogólne przedstawienie problemu 121 3.2. Koncepcja zarządzania wartością przedsiębiorstwa 128 3.3. Narzędzia zarządzania wspomagające kreowanie wartości 140 3.4. Problemy pomiaru wartości przedsiębiorstwa 147 3.5. Narzędzia pomiaru wartości przedsiębiorstwa 156 3.6. Informowanie o modelu biznesu a wartość przedsiębiorstwa 171 Znaczenie ujawnień o modelu biznesu dla wartości przedsiębiorstwa 177 4.1. Uzasadnienie wyboru obszaru badawczego i opis próby badawczej 177 4.2. Raportowanie o komponentach modelu biznesu w sprawozdawczości badanych przedsiębiorstw 182 4.3. Związek liczby ujawnień o modelu biznesu z wartością przedsiębiorstwa 199
Sygnatura czytelni BMW: IX G 102 @
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154757 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154758 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 211-227.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności