158660
Book
In basket
Arduino dla początkujących : podstawy i szkice / Simon Monk ; przekład: Konrad Matuk. - Gliwice : Helion, copyright 2023. - 167 stron : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Rozdział 1. Oto Arduino Mikrokontrolery Płyty rozwojowe Płyta Arduino Zasilanie Złącza zasilania Wejścia analogowe Złącza cyfrowe Mikrokontroler Pozostałe podzespoły Początki Arduino Rodzina płyt Arduino Uno, Duemilanove i Diecimila Mega i Due Micro i Smali Yun Lilypad Inne „oficjalne"płytki Inne klony i odmiany Arduino Rozdział 2. Rozpoczynamy przygodę z Arduino Zasilanie Instalacja oprogramowania Ładowanie pierwszego szkicu Aplikacja Arduino Rozdział 3. Podstawy języka C Programowanie Czym jest język programowania? Blink po raz kolejny Zmienne Eksperymentowanie w języku C Zmienne numeryczne i arytmetyka Polecenia if for while Stałe Rozdział 4. Funkcje Czym jest funkcja? Parametry Zmienne globalne, lokalne i statyczne Zwracanie wartości Zmienne innych typów float boolean Inne typy danych Styl zapisu kodu Wcięcia Nawiasy klamrowe otwierające Białe znaki Komentarze Rozdział 5. Tablice i łańcuchy Tablice Zastosowanie tablic do alfabetu Morse'a i sygnału SOS Tablice łańcuchów Literały łańcuchowe Zmienne łańcuchowe Tłumacz alfabetu Morse'a Dane Zmienne globalne i funkcja setup Funkcja loop Funkcja flashSeąuence FunkcjaflashDotOrDash Składanie całości programu Rozdział 6. Wejścia i wyjścia Wyjścia cyfrowe Wejścia cyfrowe Rezystor podwyższający Wewnętrzny rezystor podwyższający Usuwanie stuków Wyjścia analogowe Wejścia analogowe Rozdział 7. Standardowa biblioteka Arduino Liczby losowe Funkcje matematyczne Manipulacja bitami Zaawansowane funkcje wejścia i wyjścia Generowanie tonów Wprowadzanie rejestru przesuwnego Przerwania Rozdział 8. Zapisywanie danych Stałe Przechowywanie danych w pamięci flash EEPROM Przechowywanie wartości zmiennej typu int w pamięci EEPROM Korzystanie z biblioteki AVR EEPROM Przechowywanie wartości typufloat w pamięci EEPROM Przechowywanie łańcucha w pamięci EEPROM Wymazywanie zawartości pamięci EEPROM Kompresja Kompresja zakresu Rozdział 9. Wyświetlacze Alfanumeryczne wyświetlacze LCD Tablica wyświetlająca komunikaty za pośrednictwem interfejsu USB Korzystanie z wyświetlacza Inne funkcje biblioteki wyświetlacza LCD Graficzne wyświetlacze OLED Podłączanie wyświetlacza OLED Szkic Rozdział 10. Arduino i programowanie aplikacji internetu rzeczy Komunikacja z serwerami sieciowymi HTTP HTML Arduino w roli serwera sieci Web Sterowanie pracą Arduino za pośrednictwem sieci Serwer sieciowy Node MCU Sterowanie pracą płytki Node MCU za pośrednictwem sieci Wywoływanie usług sieciowych Współpraca płytki Arduino Uno z usługą IFTTT Płytka Node MCU ESP8266 i usługa IFTTT Inne opcje projektów internetu rzeczy Arduino Yun Particie Photon Rozdział 11. C++ i biblioteki Mechanizmy obiektowe Klasy i metody Przykład wbudowanej biblioteki Tworzenie bibliotek Plik nagłówkowy Plik implementacji Uzupełnianie swojej biblioteki
Media files:
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 155171 N, 155280 N, 155297 N (3 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Programming Arduino : getting started with sketches, 2016
General note
Wydanie 2. odnosi się do oryginału. W książce rok wydania: 2023, data wpływu egzemplarza obowiązkowego: 2022. Na okładce i grzbiecie także nazwa wydawcy oryginału: McGraw Hill Education.
Bibliography, etc. note
Indeks.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności