158660
Książka
W koszyku
Arduino dla początkujących : podstawy i szkice / Simon Monk ; przekład: Konrad Matuk. - Gliwice : Helion, copyright 2023. - 167 stron : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Rozdział 1. Oto Arduino Mikrokontrolery Płyty rozwojowe Płyta Arduino Zasilanie Złącza zasilania Wejścia analogowe Złącza cyfrowe Mikrokontroler Pozostałe podzespoły Początki Arduino Rodzina płyt Arduino Uno, Duemilanove i Diecimila Mega i Due Micro i Smali Yun Lilypad Inne „oficjalne"płytki Inne klony i odmiany Arduino Rozdział 2. Rozpoczynamy przygodę z Arduino Zasilanie Instalacja oprogramowania Ładowanie pierwszego szkicu Aplikacja Arduino Rozdział 3. Podstawy języka C Programowanie Czym jest język programowania? Blink po raz kolejny Zmienne Eksperymentowanie w języku C Zmienne numeryczne i arytmetyka Polecenia if for while Stałe Rozdział 4. Funkcje Czym jest funkcja? Parametry Zmienne globalne, lokalne i statyczne Zwracanie wartości Zmienne innych typów float boolean Inne typy danych Styl zapisu kodu Wcięcia Nawiasy klamrowe otwierające Białe znaki Komentarze Rozdział 5. Tablice i łańcuchy Tablice Zastosowanie tablic do alfabetu Morse'a i sygnału SOS Tablice łańcuchów Literały łańcuchowe Zmienne łańcuchowe Tłumacz alfabetu Morse'a Dane Zmienne globalne i funkcja setup Funkcja loop Funkcja flashSeąuence FunkcjaflashDotOrDash Składanie całości programu Rozdział 6. Wejścia i wyjścia Wyjścia cyfrowe Wejścia cyfrowe Rezystor podwyższający Wewnętrzny rezystor podwyższający Usuwanie stuków Wyjścia analogowe Wejścia analogowe Rozdział 7. Standardowa biblioteka Arduino Liczby losowe Funkcje matematyczne Manipulacja bitami Zaawansowane funkcje wejścia i wyjścia Generowanie tonów Wprowadzanie rejestru przesuwnego Przerwania Rozdział 8. Zapisywanie danych Stałe Przechowywanie danych w pamięci flash EEPROM Przechowywanie wartości zmiennej typu int w pamięci EEPROM Korzystanie z biblioteki AVR EEPROM Przechowywanie wartości typufloat w pamięci EEPROM Przechowywanie łańcucha w pamięci EEPROM Wymazywanie zawartości pamięci EEPROM Kompresja Kompresja zakresu Rozdział 9. Wyświetlacze Alfanumeryczne wyświetlacze LCD Tablica wyświetlająca komunikaty za pośrednictwem interfejsu USB Korzystanie z wyświetlacza Inne funkcje biblioteki wyświetlacza LCD Graficzne wyświetlacze OLED Podłączanie wyświetlacza OLED Szkic Rozdział 10. Arduino i programowanie aplikacji internetu rzeczy Komunikacja z serwerami sieciowymi HTTP HTML Arduino w roli serwera sieci Web Sterowanie pracą Arduino za pośrednictwem sieci Serwer sieciowy Node MCU Sterowanie pracą płytki Node MCU za pośrednictwem sieci Wywoływanie usług sieciowych Współpraca płytki Arduino Uno z usługą IFTTT Płytka Node MCU ESP8266 i usługa IFTTT Inne opcje projektów internetu rzeczy Arduino Yun Particie Photon Rozdział 11. C++ i biblioteki Mechanizmy obiektowe Klasy i metody Przykład wbudowanej biblioteki Tworzenie bibliotek Plik nagłówkowy Plik implementacji Uzupełnianie swojej biblioteki
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 155171 N, 155280 N, 155297 N (3 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Programming Arduino : getting started with sketches, 2016
Uwaga ogólna
Wydanie 2. odnosi się do oryginału. W książce rok wydania: 2023, data wpływu egzemplarza obowiązkowego: 2022. Na okładce i grzbiecie także nazwa wydawcy oryginału: McGraw Hill Education.
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeks.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności