156291
Book
In basket
Zarządzanie organizacjami w zmiennych uwarunkowaniach otoczenia 1.Pojęcie organizacji i jej cele 1.1.Pojęcie organizacji 1.2.Cele organizacji 2.Rodzaje organizacji 2.1.Organizacje publiczne 2.2.Organizacje hybrydowe 2.2.1.Założenia ekonomii komunii 2.2.2.Spółdzielnie socjalne 2.2.3.Przedsiębiorstwa państwowe 2.2.4.Gospodarka komunalna 3.Przedsiębiorczość 4.Organizacje w ujęciu paradygmatów zarządzania 5.Otoczenie i cykl życia organizacji 6.Relacje, zaufanie, sprawność organizacji 7.Ewolucja teorii odnoszących się do organizacji i zarządzania 8.Pojęcie zarządzania. Cechy i funkcje. Zarządzanie publiczne 9.Decyzje kierownicze. Typologia problemów zarządzania II.Metody i techniki organizatorskie w rozwiązywaniu problemów zarządzania 1.Diagnoza organizacyjna. Zarys problematyki 2.Podejście opisowo-ulepszające i funkcjonalno-wzorujące 2.1. Podejście opisowo-ulepszające 2.2 Podejście funkcjonalno-wzorujące 3.Modele w zarządzaniu 4.Analiza wartości oraz pozostałe sposoby rozwiązywania problemów zarządzania 4.1.Analiza wartości 4.2.Badanie metod pracy 4.3.Wartościowanie pracy 4.4.Model doskonałości biznesowej i mapowanie procesów 5.Techniki pozyskiwania informacji 5.1.Obserwacje 5.2.Wywiad 5.3.Badania ankietowe 5.4.Analiza tekstu i analiza strukturalna 6.Dobór próby do badań 7.Twórcze poszukiwanie rozwiązania problemu zarządzania III.Planowanie i organizowanie działalności 1.Planowanie a zarządzanie strategiczne i operacyjne 2.Istota i zasady planowania 3.Planowanie i strategia 4.Planowanie operacyjne 5.Metody i techniki planowania 6.Wymiary i uwarunkowania struktury organizacyjnej 7.Zarys problematyki projektowania struktury organizacyjnej 8.Rodzaje struktur organizacyjnych IV.Zarządzanie zasobami ludzkimi 1.Kierowanie ludźmi 1.1.Role kierownicze 1.2.Style kierowania 1.3.Przywództwo 2.Kultura organizacyjna 3.Pojęcie motywowania i sposoby modyfikowania zachowań 3.1. Teorie motywacji 3.2 Narzędzia i bodźce motywacyjne 3.3. Szkolenie pracowników 4.Pojęcie kontrolowania 5.Samoocena kontroli zarządczej V. Metody i techniki poprawy funkcjonowania organizacji 1.Lean Management, Six Sigma, GEMBA i pozostałe rozwiązania 2.Design Thinking 3.Business Model Canvas 4.Triple Bottom Line, społeczna odpowiedzialność, ESG, Value-based Management. Wskaźniki finansowe 5.Zarządzanie zgodnością i ryzykiem 6.Zarządzanie zmianą 7.Zarządzanie przez cele, wyjątki, wyniki, zadania i przez innowacje 8.Zarządzanie partycypacyjne, delegowanie kompetencji 9.Business Processing Reengineering, Total Quality Management, Kaizen, role zespołowe i inne koncepcje wykorzystywane w zarządzaniu, w tym zwinność i Serum
Media files:
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 155346 N, 155347 N (2 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia, na stronach [321] - 372.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności