158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
Perspektywa biznesu Spór o społeczną odpowiedzialność biznesu Próba rekapitulacji koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu Słabości i ograniczenia CSR Polityka CSR a wynik finansowy firmy Krytyka pomiaru CSR Odpowiedzialna konkurencyjność biznesu CSR a zielony marketing Inwestycje społecznie odpowiedzialne Raporty zrównoważonego rozwoju Funkcje raportu w kontekście firny i społeczeństwa Ogólne zasady raportowania Pytania i dylematy raportowania Uwarunkowania i postrzeganie CSR w Polsce Wizerunek biznesu Otoczenie prawne Sytuacja na rynku pracy Korupcja Socjalistyczne asocjacje i retoryka CSR Rozmyte granice CSR Niedorozwój społeczeństwa obywatelskiego Realia ekonomiczne i standardy etyczne Promotorzy CSR w Polsce Próby etycznej samoregulacji biznesu Empiryczna struktura startegii CSR i jej determinanty Instytucjonalizacja odpowiedzialności moralnej firm: studium Enronu Programy etyczne firm Krótka historia spółki Enron Kodeks etyczny firmy Enron Anatomia bankructwa Lekcja Enronu Konflikt interesów a odpowiedzialność pracowników i organizacji Pojęcie konfliktu interesów i jego rodzaje Konflikt interesów a reguła wzajemności Prawne instrumenty ograniczania konfliktu interesów Zarządzanie konfliktami interesów w firmach i organizacjach Konsument i jego miejsce w gospodarce rynkowej Konsument: podmiot czy przedmiot wymiany rynkowej Granice ochrony konsumenta Prawa konsumenta Edukacja jako instrument wzmacniający pozycję konsumentów Edukacja konsumentów w Unii Europejskiej Przykład wyzwania dla edukacji konsumenckiej - walka z otyłością Przykład wpływu edukacji na postawy konsumentów - zakup kosmetyków Konsumeryzm jako ruch społeczny Konsumeryzm w przeszłości Współczesny konsumeryzm Zielony konsumeryzm Etyczny konsumeryzm Odpowiedzialny konsument Moralne wybory jednostki w kulturze konsumpcyjnej Rola i funkcje konsumpcji we współczesnym społeczeństwie W poszukiwaniu istoty odpowiedzialności konsumenta Konsument jako przedmiot i podmiot oceny moralnej Zaufanie w wyborach konsumenckich Istota i funkcje zaufania konsumenckiego Zaufanie a inne determinanty wyborów konsumenckich Standardyzacja zaufania konsumenckiego i nowe sposoby jego nadużywania Zaufanie w handlu internetowym Hedonizm imaginaty wny etycznym standardem kultury konsumpcyjnej Przyjemność, potrzeba, pragnienie Istota nowoczesnego hedonizmu Natychmiastowość i bezwysiłkowość przyjemności Nowość jako wartość Estetyzacja codziennego życia Przyjemność imaginatywna Zapoznana cnota oszczędności Oszczędność jako cnota mieszczańska, współcześnie zbędna cnota indywidualna Uzasadnianie normy oszczędnościcnota społeczna Konsumenci polscy a konsumenci europejscy: analiza porównawcza standardów etycznych Hierarchia standardów konsumentów europejskich Porównania między grupami Płeć jako determinanta standardów etycznych
Sygnatura czytelni BMW: IX J 56 @
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 155469 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia strony 222-233.
Uwaga dotycząca finansowania
Publikacja dofinansowana przez Konfedercję Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce - Związek Pracodawców.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności