158660
No cover
Book
In basket
Kapitał relacyjny sektora usług szkoleniowych / Małgorzata Smolska. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2024. - 255 stron : Ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Kapitał relacyjny w ujęciu teoretycznym 1.1.Kapitał relacyjny jako element kapitału intelektualnego 1.2.Pojęcie i znaczenie kapitału relacyjnego w świetle wybranych teorii 1.3.Elementy składowe kapitału relacyjnego 1.4.Korzyści dla przedsiębiorstwa z budowania kapitału relacyjnego Znaczenie kapitału relacyjnego dla funkcjonowania przedsiębiorstw na rynku usług szkoleniowych 2.1.Zaufanie jako podstawa kapitału relacyjnego 2.2.Kształtowanie kapitału relacyjnego w procesie zarządzania relacjami z interesariuszami 2.3.Analiza, pomiar i monitoring kapitału relacyjnego przedsiębiorstw świadczących usługi szkoleniowe 2.4.Kwantyfikacja funkcjonowania przedsiębiorstw świadczących usługi szkoleniowe i rola kapitału relacyjnego w tym procesie Metodyka badań własnych 3.1.Wyzwania rynku usług szkoleniowych 3.2.Przedsiębiorstwo szkoleniowe jako podmiot badań 3.2.1.Charakterystyka przedsiębiorstw świadczących usługi szkoleniowe w Polsce 3.2.2.Charakterystyka przedsiębiorstw świadczących usługi szkoleniowe w województwie zachodniopomorskim 3.3.Ogólne założenia badawcze 3.4.Procedura badań oraz zastosowane metody badawcze Kapitał relacyjny badanych przedsiębiorstw świadczących usługi szkoleniowe - wyniki badań ilościowych 4.1.Analiza wyników badania kapitału relacyjnego na grupie przedsiębiorstw w badaniu ilościowym właściwym 4.1.1.Charakterystyka badanych przedsiębiorstw szkoleniowych w województwie zachodniopomorskim 4.1.2.Kapitał relacyjny badanych przedsiębiorstw 4.1.3.Ocena funkcjonowania badanych przedsiębiorstw 4.2.Weryfikacja empiryczna wpływu kapitału relacyjnego na funkcjonowanie badanych przedsiębiorstw Doskonalenie relacji przedsiębiorstw świadczących usługi szkoleniowe 5.1.Doskonalenie relacji przedsiębiorstw szkoleniowych wnioski z badań jakościowych 5.2.Kształtowanie relacji w dobie pandemii COVID-19 -wnioski z badań jakościowych uzupełniających 5.3.Potencjał relacji przedsiębiorstw szkoleniowych -dyskusja wyników badań ilościowych oraz jakościowych 5.4.Koncepcja doskonalenia relacji przedsiębiorstw świadczących usługi szkoleniowe 5.5.Wnioski oraz rekomendacje z przeprowadzonych badań dla praktyki biznesu
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 155963 N, 155964 N (2 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności