158660
Book
In basket
Dlaczego teoria public relations jest potrzebna Rozdział 1. Dwa i pół paradygmatu. Wprowadzenie do teorii public relations Zmiany w światowym public relations Interdyscyplinarne korzenie Paradygmat public relations Poza dominującym paradygmatem Trzy czy dwa i pół paradygmatu Rozdział 2. Symetryczne i doskonałe public relations. Dominujący nurt w teorii public relations47 Geneza teorii Gruniga The Excellence study Wartość komunikowania a teoria public relations Doskonały dział public relations Narzędzia strategicznego komunikowania Od modeli public relations do strategii kultywowania relacji Kontekst organizacyjny doskonałego public relations Globalizacja doskonałego public relations Perspektywy teorii doskonałego public relations Rozdział 3. Zarządzanie relacjami w public relations. Rozwój czy zmiana dominującego paradygmatu?81 Referat opublikowany po 34 latach Wolny start i ostry finisz Dwa nurty w zarządzaniu relacjami Typy i modele relacji organizacji z publicznościami Podstawy zarządzania relacjami Konwergencja zarządzania relacjami i doskonałego public relations Rozdział 4. Krytycznie o doskonałym public relations. W poszukiwaniu programu107 W opozycji do dominującego paradygmatu Istota krytycznego public relations Krytyczne public relations a władza Public relations jako domena intelektualna Główne obszary krytycznego public relations Różnice perspektyw: między dialogiem a sporem Wkład krytycznego public relations do teorii Rozdział 5. Aktywiści i specjaliści public relations: symbioza czy konfrontacja137 Powstanie public relations a aktywizm Natura aktywizmu Aktywizm w doskonałym public relations Alternatywne podejście do aktywizmu w public relations Perspektywy dla aktywizmu w public relations Rozdział 6. Od STP do ST0PS: od teorii publiczności do teorii rozwiązywania problemów163 Czym są publiczności Sytuacyjna teoria publiczności Zachowania komunikacyjne publiczności Programy dla konkretnych publiczności Rozwinięcie teorii publiczności STOPS, czyli sytuacyjna teoria rozwiązywania problemów Zastosowania sytuacyjnej teorii rozwiązywania problemów Rozdział 7. Feminizm w badaniach public relations Feminizacja branży public relations Fazy w badaniach public relations o kobietach Role i status kobiet w public relations Główne tematy w feministycznych badaniach public relations Perspektywy badań feministycznych w public relations Rozdział 8. Profesjonalizm i etyka w badaniach public relations Opisowy i normatywny profesjonalizm w public relations Socjologia public relations Profesjonalny projekt public relations Profesjonalizm w public relations a wartości Etyka w public relations Reflektywna symetria etyczna w public relations Rozdział 9. Edukacja public relations - pomost między teorią a praktyką (współpraca: Andrew Lingwall, Clarion University, USA) Rozwój edukacji public relations Czynniki wzrostu edukacji public relations O wyższą jakość studiów public relations Luki i szanse w edukacji public relations Rozdział 10. Dokąd zmierza doskonałe public relations. Horyzont i wartości 273 Uwarunkowania doskonałego public relations Główne nurty doskonałego public relations Wartości i postulaty
Sygnatura czytelni BMW: VI C 102 @
Media files:
Availability:
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 156179 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografie, netografie przy rozdziałach. Indeks.
Funding information note
Finansowanie: Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii (Uniwersytet Warszawski)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności