158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
Teoretyczna analiza przedsiębiorczości 13 1.1. Definicja i istota przedsiębiorczości 13 1.1.1. Pojęcie przedsiębiorczości, przedsiębiorcy i przedsiębiorstwa 13 1.1.2. Przedsiębiorczość w teorii ekonomii 27 1.1.3. Klasyfikacja przedsiębiorczości 38 1.2. Determinanty przedsiębiorczości i motywy podejmowania działalności gospodarczej 42 1.2.1. Zewnętrzne determinanty przedsiębiorczości 42 1.2.2. Wewnętrzne (osobowościowe) determinanty przedsiębiorczości 45 1.2.3. Motywy podejmowania działalności gospodarczej 47 1.3. Przedsiębiorczość kobiet 50 1.3.1. Uwarunkowania i motywy zachowań przedsiębiorczych kobiet 50 1.3.2. Ujęcie statystyczne przedsiębiorczości kobiet na świecie 59 Kulturowe uwarunkowania podejmowania działalności gospodarczej 79 2.1. Kultura i jej wymiary 79 2.2. Czynniki kulturowe a przedsiębiorczość 98 2.3. Kobieta a kultura 133 Mikrofinanse i ich rola we wzmacnianiu pozycji kobiet 145 3.1. Istota mikrofinansów 145 3.2. Wzmacnianie pozycji kobiet w świetle celów mikrofinansów 164 3.3. Mikrofinanse i ich znaczenie we współczesnym świecie 172 Przedsiębiorczość kobiet a aktywność mikrofinansowa w islamie 181 4.1. Kobieta w islamie - zarys 181 4.2. Kulturowe uwarunkowania mikroprzedsiębiorczości kobiet w islamie 187 4.3. Podmioty mikrofinansowe a islam 200 4.4. Praktyka aktywności mikrofinansowej w wybranych krajach a przedsiębiorczość kobiet 211 Przedsiębiorczość kobiet a aktywność mikrofinansowa w hinduizmie 235 5.1. Kobieta w hinduizmie - zarys 235 5.2. Kulturowe uwarunkowania mikroprzedsiębiorczości kobiet w hinduizmie 243 5.3. Podmioty mikrofinansowe a hinduizm 253 5.4. Praktyka aktywności mikrofinansowej w wybranych krajach a przedsiębiorczość kobiet 260 Przedsiębiorczość kobiet a aktywność mikrofinansowa w kulturze Zachodu 279 6.1. Kobieta w kulturze Zachodu - zarys 279 6.2. Kulturowe uwarunkowania mikroprzedsiębiorczości kobiet w kulturze Zachodu 290 6.3. Podmioty mikrofinansowe w kulturze Zachodu 297 6.4. Praktyka aktywności mikrofinansowej w wybranych krajach a przedsiębiorczość kobiet - przykład Polski 305 6.5. Znaczenie usług pożyczkowo-kredytowych w procesie wsparcia przedsiębiorczości kobiet w Polsce - badania własne 320 Wyzwania wobec mikrofinansów w świetle zróżnicowań kulturowych przedsiębiorczości kobiet 335 7.1. Znaczenie determinant kulturowych w kształtowaniu relacji pomiędzy przedsiębiorczością kobiet a aktywnością mikrofinansową - ocena 335 7.2. Wyzwania wobec współczesnych mikrofinansów 349
Sygnatura czytelni BMW: VIII A 136 @
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 156188 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 381-400.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności