158660
Książka
W koszyku
CZĘŚĆ 1. MYŚLEĆ STRATEGICZNIE 1.Zrozumieć strategię 1.1.Skąd pochodzi strategia 1.2.Czym jest strategia biznesu 1.3.Decyzje strategiczne 2.Problemy i zagadnienia strategiczne 2.1.Cechy problemów strategicznych 2.2.Zagadnienia strategiczne 3.Cele strategii 3.1.Przewaga konkurencyjna 3.2.Wzrost 3.3.Przetrwanie 3.4.Wielkie wyzwania strategiczne 4.Domena zarządzania strategicznego 4.1.Narastanie teorii zarządzania strategicznego 4.2.Szkoły strategii biznesu CZĘŚĆ 2. ZROZUMIEĆ SYTUACJĘ STRATEGICZNĄ 5.Od analizy do strategii 5.1.Warstwy analizy strategicznej 5.2.Integracja analiz i przygotowanie wyborów strategicznych 6.Zrozumieć organizację 6.1.Zrozumieć tożsamość organizacji 6.2.Zrozumieć zdolności organizacji 6.3.Zrozumieć model biznesu organizacji 7.Zrozumieć interesariuszy organizacji 7.1.Kim są interesariusze 7.2.Pole rywalizacji - model pięciu sił 7.3.Grupy strategiczne 7.3.1.Mapowanie grup strategicznych 7.3.2.Użyteczność grup strategicznych 7.4.Pole współdziałania - sieć wartości 8.Zrozumieć otoczenie ogólne 8.1.Sekcje otoczenia ogólnego 8.2.Selektywność analizy otoczenia ogólnego 8.3.Trendy i megatrendy 8.4.Regularności, czyli wzorce zmian 8.5.Nieciągłości i anomalie 8.6.Nieprzewidywalność strategiczna i scenariusze CZĘŚĆ 3. WYBRAĆ SPOSÓB 9. Strategie konkurencji 9.1.Elementarz strategii konkurowania 9.2.Dlaczego elementarz nie wystarcza 9.3.Zaawansowane strategie konkurencji 9.3.1.Serwicyzacja 9.3.2.Strategie alternatywne 9.3.3.Strategie hybrydowe 9.3.4.Wielkie strategie 10.Strategie współdziałania 10.1.Elementarz strategii współdziałania 10.1.1 Wybrać cel współdziałania 10.1.2.Wybrać partnera 10.1.3.Wybrać mechanizmy koordynacji 10.1.4.Wybrać formę współdziałania 10.2.Zaawansowane strategie współdziałania 10.2.1.Koopetycja 10.2.2.Sieci międzyorganizacyjne 10.2.3.Ekosystemy biznesu CZĘŚĆ 4. WYBRAĆ ZACHOWANIE 11.Zachowania konkurencyjne 11.1.Repertuar działań konkurencyjnych 11.2.Prawdopodobieństwo działania i reakcji 11.3.Agresywność konkurencyjna 11.4.Naśladownictwo działań konkurencyjnych 11.5.Hiperkonkurencja 11.6.Strategiczna wyrozumiałość 12.Zachowania kooperacyjne 12.1.Sprzeczności we współdziałaniu strategicznym 12.2.Zmiany w trakcie współdziałania CZĘŚĆ 5. WDROŻYĆ STRATEGIĘ 13.Proces wdrażania strategii 14.Przywództwo strategiczne 14.1.Określanie strategicznego kierunku 14.2.Tworzenie, wykorzystanie i zmiana kluczowych zdolności 14.2.1.Perspektywa uczenia się 14.2.2.Perspektywa zdolności organizacyjnych 14.3.Tworzenie skutecznej kultury organizacyjnej 14.4.Etyczne praktyki 14.5.Tworzenie zbalansowanych systemów kontroli 15. Odnowa strategiczna 15.1.Zwrot sytuacji strategicznej 15.2.Wahliwość organizacyjna 15.3.Zmiana modelu biznesu
Sygnatura czytelni BMW: IX I 108 @
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 156379 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 291-316. Indeks.
Uwaga dotycząca finansowania
Publikacja dofinansowana przez Uniwersytet Jagielloński w Krakowie, Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej, Instytut Ekonomii, Finansów i Zarządzania
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności